Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@06:14:41 GMT

لوله نفت در آزاد راه قم به تهران منفجر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۲۵۵۰

لوله نفت در آزاد راه قم به تهران منفجر شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم گفت: ترکیدگی لوله نفت در نزدیکی کیلومتر ۲۰ آزادراه قم - تهران تلفات جانی درپی نداشته است.

محسن اوروجی روز شنبه بیان کرد: در این حادثه، آتش‌سوزی رخ نداده است و همه دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در محل حاضر هستند.

وی افزود: با گزارش وقوع این حادثه که صبح امروز رخ‌داده، به‌سرعت نیروها و تجهیزات دستگاه‌های مرتبط در محل ترکیدگی لوله نفت حاضر شدند و در حال تعمیر آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم‌اکنون عبور و مرور در آزادراه قم - تهران در جریان است و این حادثه مشکلی در آمدوشد وسایل نقلیه ایجاد نکرده است.

اوروجی گفت: دلیل وقوع این حادثه در حال بررسی است و پس از ارزیابی‌های کارشناسی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آزاد راه قم کارشناسی نفت وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی یکی دیگر از خبرنگاران حاضر در نوار غزه را به شهادت رساند.

منابع خبری گزارش دادند که «محمد بسام الجمل» خبرنگار فلسطینی حاضر در رفح در نتیجه جراحت‌های وارده بر اثر حمله شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «الجنینه» در شرق رفح به شهادت رسیده است. به این ترتیب شمار شهیدان این حمله ارتش رژیم صهیونیستی به ۶ نفر افزایش یافته است.

با شهادت این خبرنگار، شمار شهیدان رسانه در نوار غزه از آغاز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی به ۱۴۱ نفر می‌رسد.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله‌های وحشیانه خود به نوار غزه با هدف ممانعت از انتشار اخبار جنایت‌های شنیع این رژیم، به کشتار عامدانه خبرنگاران حاضر در نوار غزه اقدام کرده است.

کد خبر 6088329

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد