Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ادوار مجلس در واکنش به ماجرای دروغ دختر آبی و اظهارات برخی سیاسیون در این مورد گفت: برخی سیاسیون مسئله‌دار دچار توهم شده‌اند و قوه قضاییه با امثال علی مطهری باید برخورد قاطع انجام دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کرمی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار مرصادنیوز در خصوص انتشار اکاذیب در ماجرای دروغ دختر آبی اظهار داشت: برخی دستگاه ها، خبرگزاری ها، گروه ها و شبکه ها که اقدام به انتشار اخبار کذب کردند پس از روشن شدن ماجرا اعتبار خود را زیر سوال بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دیری نخواهد پایید که دست‌های پنهان پشت چنین حرکت‌هایی برای مردم رو شود که نباید به این سادگی فریب اخبار جعلی را بخورند.

این کارشناس مسائل سیاسی در مورد اظهارنظرهای سیاسیونی چون علی مطهری هم گفت: این آقایان در سناریوهای رقم خورده توسط دشمنان دچار فتنه زدگی شدند.

کرمی راد تصریح کرد: آدم های تقریبا سیاسی مسئله دار با ذهنیت هایی که از پیش دارند دچار توهم و فتنه شده اند.

وی خاطرنشان کرد: این حرکتهایی که از پیش طراحی شده نشان می دهد که عده ای سیاسی بر خرمن آتش جریان فتنه می دمند و این جنگ روانی را در سطح جامعه بیشتر و جو را ملتهب می کند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سخنگوی قوه قضاییه آخرین نظر را درباره مرگ سحر خدایاری بیان کرد، افزود: بنابراین قوه قضاییه با افرادی چون علی مطهری و هر فرد دیگری که بخواهد خارج ازآنچه در واقعیت رخ داده و به منظور ایجاد ذهنیت هایی برای دیگران پافشاری کنند باید به طور قاطع برخورد کند.

کرمی راد بیان داشت: برخورد قاطع قوه قضاییه باعث می شود یک بار برای همیشه چنین مسائلی حل شود تا کسی جرات نکند جو جامعه را متشنج کند و به مسائلی از این دست که بیشتر ضد انقلاب به آن دامن بپردازد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، به‌دنبال رم کردن اسب‌های سواره‌نظام لندن و برخورد آنها با اتومبیل‌های، خیابان‌های پایتخت انگلیس به هرج و مرج کشیده و موجب هراس مردم شد.

در این حادثه هم پرسنل نظامی (سواران) و هم اسب‌های آنها دچار مصدومیت شدند و این در حالی است که تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی، از برخورد اسب‌ها با خودروها و همچنین شیشه جلوی یک اتوبوس حکایت دارد.

براساس اعلام اورژانس لندن، در این حادثه چهار نفر در سه منطقه مختلف دچار مصدومیت و راهی بیمارستان شدند. گفته می‌شود اسب‌ها در جریان رژه روزانه در منطقه بلگریویا، رمانده شدند. یکی از شاهدان عینی به تلگراف گفت که پس از برخورد اسب‌ها به یک خودرو، سرباز سوار بر اسب به شدت به زمین برخورد کرد و رهگذران با ورود افسارگسیخته اسب‌ها به پیاده‌رو هراسان پا به فرار گذاشتند.

جاده کاخ باکینگهام پس از این حادثه قرنطینه شده است. منابع نظامی این اتفاق را بسیار غیر عادی توصیف کرده‌اند زیرا به گفته آنها اسب‌های سواره‌نظام که به طور معمول در ناحیه ویکتوریا در خیابان کاخ باکینگهام نگهداری می‌شوند، همواره مهارشده هستند و به فعالیت عادی در ترافیک و جمعیت زیاد عادت دارند.

کد خبر 6087887

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند