Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران گفت: تلاش می‌شود که ان‌شاءالله کلاس‌ها از ابتدای مهر با معلم آماده شود.

وی ادامه داد: تعداد ۵۵۰ هزار کلاس درس در سراسر کشور برگزار می‌شود و بیش از ۹۰۰ هزار معلم و کارمند به فعالیت می‌پردازند.

حاجی‌میرزایی برای تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس گفت:  کسانی از سال ۷۹ تا ۹۱ به عنوان مربیان پیش‌دبستانی یا معلم حق‌التدریس یا آموزشیار نهضت سوادآموزی با آموزش و پرورش همکاری کردند طی تشریفاتی که برگزاری آزمون است و انجام یک دوره آموزشی یکساله است با سهمیه‌ای که میزان سهمیه‌ای که سازمان امور اداری و استخدامی اختصاص خواهد داد، جذب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش معلم آموزش و پرورش آموزش و پرورش فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشنویه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هم اکنون ۹ مدرسه با ۵۵ کلاس درس در این شهرستان درحال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و از این تعداد دو مدرسه به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

رئوف برهانی افزود: همچنین به همت دستگاه قضایی ۴۰۰ میلیون تومان احکام حبس جایگزین صادر و در حوزه‌ آموزش و پرورش  این شهرستان هزینه شده است.

برهانی، در ادامه با بیان اینکه به همت همکاران فرهنگی ۵۳ نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان اشنویه جذب شدند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۸ نفر در مقطع ابتدایی، ۱۵ نفر متوسطه اول و ۱۰ نفر متوسطه دوم بازمانده از تحصیل جذب شدند.

در پایان نشست از اصحاب رسانه تجلیل شد.

 

 

دیگر خبرها

  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • از تأثیر معلمان بر لوح سفید کودکان نباید غافل شویم
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده
  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر