Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@09:22:12 GMT

صالحی درگذشت عسگراولادی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۳۱۰۲

صالحی درگذشت عسگراولادی را تسلیت گفت

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «علی‌اکبر صالحی»، رئیس سازمان انرژی اتمی، روز شنبه در پیامی خطاب به اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نهضت حسینی و با سلام و درود بی‌پایان به پیشگاه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) درگذشت اسدالله عسگراولادی را به محضر وی و تمامی یاران و همراهان نهضت اسلامی و حزب پرافتخار موتلفه اسلامی تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان انرژی اتمی در این پیام اظهار کرد: آن فقید سعید که به همراه برادر مجاهد و گرانقدرش، مرحوم حاج حبیب‌الله عسگراولادی در زمره‌السابقون انقلاب اسلامی قرار داشتند، در میدان عمل وفاداری خود به آرمان‌های مکتب امام(ره) را به اثبات رسانده و با پیروی خالصانه و صادقانه از سیره عملی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، وظیفه دینی و ملی خود را به نیکوترین وجه ممکن به انجام رساند.

صالحی در این پیام تسلیت با آرزوی علو درجات برای آن فقید سعید، دوام سلامتی و مزید توفیقات حضرت‌عالی و تمامی دوستداران و دل‌بستگان نهضت عظیم اسلامی را در سایه عنایات و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) از درگاه ایزد منان مسئلت کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسدالله بادامچیان اسدالله عسگراولادی انقلاب اسلامی حزب موتلفه اسلامی سازمان انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ متن پیام حسن عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم بدین شرح است:

بسمه تعالی

جایگاه معلم در باور و ارزشهای ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است. در تفکر دینی ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل و نادانی است.

استادِ شهید مرتضی مطهری شخصیتی اثر گذار در دوران رویش و رشد انقلاب اسلامی ایران بوده است. وی به عنوان متفکری اندیشمند و فیلسوفی بزرگ، مجاهدانه در راستای روشنگری و احیای تفکر دینی گام برداشت و در این راه مقدس، آماج تیر بدخواهان و کج اندیشان قرار گرفت و نام خود را به عنوان معلم راستین انقلاب اسلامی جاودانه ساخت.

اینجانب به عنوان نماینده دولت مردمی در مهاباد، در سال مزین به نام " جهش تولید با مشارکت مردم" ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، فرارسیدن روز معلم را به همه اساتید، معلمان و تلاشگران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی در شهرستان مهاباد تبریک و تهنیت گفته، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند دانایی بخش مسألت دارم.

حسن عباسی

فرماندار ویژه مهاباد

دیگر خبرها

  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت