Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوزف اگر علاقمند به سفر هستید و از آن دسته از افراد هستید که با هواپیما سفر می‌کنند، معمولا به دنبال مرجعی هستید که بتوانید بلیط هواپیما را از آنجا بدون دردسر، با پشتیبانی و با امکان استرداد تهیه کنید.

با توجه به فراگیر شدن استفاده از وب، خرید و رزرواسیون آنلاین، بیشتر کسب و کارها به استفاده از این تکنولوژی روی آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامتیک یکی از همین کسب و کارها است که در زمینه  خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی با مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و صنایع گردشگری ایران فعالیت می‌کند و در زمینه فروش بلیط هواپیما و قطار به صورت آنلاین تجربه بسیاری دارد.

وب‌سایت سامتیک
سامتیک با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما، قطار و رزرو هتل را در مجموعه خود در اختیار مشتریان قرار داده است که در واقع هدف رزرو بلیط هواپیما داخلی از سامتیک، سریع و آسان شدن روند خرید بلیط هواپیما است. اگر می‌خواهید تا در سفر دغدغه خرید بلیط هواپیما و پیدا کردن آن را نداشته باشید، بهترین راه اقدام به رزرو از طریق وب‌سایت سامتیک است.

سامتیک، با ارائه خدمات با کیفیت، کاری کرده است که بتوانید سفری هوایی و ریلی راحتی داشته باشید؛ برای اینکه به این حقیقت دست پیدا کنید، تنها کافی است در وب‌سایت سامتیک بلیط هواپیما و قطار را برحسب تاریخ مد نظرتان جستجو کنید تا سامتیک با در اختیار داشتن تمام اطلاعات پرواز خطوط هوایی و ریلی بهترین پیشنهادات را به شما ارائه دهد. با استفاده از این وب‌سایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید خرید خود را انجام دهید و از خرید خود مطمئن باشید.

یکی از پرترددترین مسیرهای هوایی و ریلی ایران، مسیر تهران به مشهد و بالعکس است. رزرو بلیط هواپیما تهران مشهد در سامتیک برای افرادی که مدام بین این دو شهر در رفت و آمد هستند در کسری از ثانیه صورت می‌پذیرد. حتی اگر قصد استرداد بلیط را هم داشتید می‌توانید از طریق وب‌سایت آن را انجام دهید. شرایط استرداد هر بلیط با توجه به قوانین استرداد گارانتی کننده صورت می‌پذیرد. بنابراین می‌توانید قبل از اقدام به خرید این قوانین را در وب‌سایت سامتیک مشاهده کنید.

خرید بلیط هواپیما از سامتیک
 
خرید بلیط هواپیما از سامتیک با توجه به حضور بلندمدت این برند در زمینه فروش بلیط هواپیما و خدمات گردشگری، تجربه‌ای خواهد بود که براساس اعتماد شکل خواهد گرفت. سامتیک به تمام مشتریان خود قیمت تضمینی ارائه می‌دهد که همین موضوع باعث شده است که کاربر همیشه از خرید بلیط با بهترین قیمت مطمئن باشند. بنابراین اگر تا به امروز جزء آن دسته از افراد بودید که علاقه‌ای به خرید اینترنتی بلیط هواپیما و قطار نداشتند، سامتیک بدون اغراق، سریع‌ترین و معتبرترین روش‌ خرید بلیط ارزان هواپیما است که به شما کمک می‌کند تا در هر زمان و در هر مکان اقدام به خرید سریع و مطمئن بلیط کنید.

زمانی که با پشتیبانی و خدمات کامل سامتیک در زمینه فروش بلیط روبه‌رو شوید دیگر خرید به صورت سنتی را کنار می‌گذارید و خود را همگام با تکنولوژی و فناوری می‌کنید. خدمات پشتیبانی سامتیک شما را از مسیر خرید تا استفاده از بلیط همراهی می‌کند و تنها نمی‌گذارد.

ایرلاین‌های معتبر مانند ماهان، آسمان، کیش ایر، ایران ایر و قشم ایر همگی در لیست پیشنهادی بلیط هواپیما در سامتیک قرار دارند. در لیست جستجو بلیط هواپیما همراه با مشاهده نام این ایرلاین‌ها، تنوع قیمت کلاس‌های پروازی، تعداد ظرفیت باقی مانده و نوع هواپیما به‌صورت آنی برای شما نمایش داده می‌شود تا بتوانید از میان چندین انتخاب با ویژگی‌های متفاوت، بهترین انتخاب را بکنید. با استفاده از خدمات سامتیک در زمینه رزرو بلیط هواپیما، قطار و هتل در هر زمان و در هر ساعت از روز سفر خود را بسیار راحت‌تر کنید.
 
منبع:ویرلن کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین

ساعت پخش زنده رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از شبکه ورزش و آنلاین در ادامه آمده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فهرست پخش رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ از شبکه‌های تلویزیون و سایت‌های آنلاین به شرح زیر است:

ساعت پخش زنده فوتسال یکشنبه جمعه ۷

فوتسال قهرمانی آسیا (تایلند - تاجیکستان) ساعت ۱۴:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (ازبکستان - ایران) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748076

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com