Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@17:11:17 GMT

1زخمی براثر تیراندازی در مهاباد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۳۲۱۴

فردی در مهاباد امروز /شنبه/ توسط فرد یا افراد ناشناس مورد سوءقصد قرار گرفت و به شدت زخمی شد. ناطقان: به نقل از منابع محلی فرد این حادثه در نزدیکی میدان «ملاجامی» روی داده و به سمت این شخص با هویت معلوم تیراندازی شده‌است.

یک منبع آگاه انتظامی با بیان اینکه تیراندازی با اسلحه گرم انجام شده، اعلام کرد: پنج گلوله از طرف ضارب به سمت این فرد شلیک شده ولی خوشبختانه به علت اینکه گلوله‌ها به پایین تنه برخورد کرده،این فرد جان سالم به‌در برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه اختلافات شخصی علت این حادثه گزارش شده است، اظهار داشت: شناسایی فرد مورد نظر و تحقیقات بیشتر در این زمینه در حال انجام است.

هم‌اکنون فرد زخمی شده که به‌گفته شاهدان عینی بازنشسته یکی از ارگان‌های انتظامی است در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد بستری و تحت مداواست.

بامداد شنبه هفته گذشته نیز فردی، خودرو و منزل رئیس شورای اسلامی روستای «خانقاه» مهاباد را با اسلحه به رگبار بسته بود که بلافاصله توسط نیروی انتظامی شهرستان دستگیر شد.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است. منبع: ایرنا برچسب ها: تیراندازی ، مهاباد ، زخمی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تیراندازی مهاباد زخمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد

همشهری آنلاین - حوادث: به نقل از خبرگزاری فرانسه، روز جمعه ۲۶ آوریل، یک مرد مسلح سوار بر موتور سیکلت اینفلوئنسر معروف شبکه‌های اجتماعی عراقی غفران سوادی معروف به ام فهد را در بیرون خانه‌اش در بغداد در منطقه زیونه به ضرب گلوله کشت.

به گفته مقامات امنیتی عراق، مهاجم ناشناس وانمود کرده که در حال تحویل غذا است و در موقعیت مناسب به امفهد در خودرواش شلیک کرده است. ام فهد به خاطر ویدیوهای رقصش با موسیقی عراقی در تیک تاک شده بود.

در فوریه ۲۰۲۳، دادگاهی او را به دلیل به اشتراک گذاشتن «تضعیف عفت و اخلاق عمومی و ویدئوهایی حاوی سخنان ناشایست» به۶ ماه زندان محکوم کرد.

وزارت کشور عراق اعلام کرد که در حال تحقیق در مورد قتل اینفلوئنسر عراقی در بغداد است. این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد که یک «تیم کاری تخصصی» برای بررسی شرایط مرگ ام‌فهد، تشکیل شده است.

دولت عراق سال گذشته کمپینی را برای پاکسازی محتوای رسانه‌های اجتماعی که «اخلاق و سنت های عراق» را نقض می کند، آغاز کرد.

در سال ۲۰۱۸، مدل و اینفلوئنسر تارا فارس توسط افراد مسلح در بغداد به قتل رسید.

کد خبر 847474 برچسب‌ها حوادث جهان عراق قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • توپ گوستاو، سلاح معجزه‌آسا نازی‌ها/ عکس
  • استفاده از گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی علیه دانشجویان معترض در دانشگاه آموری
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد