Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@21:15:23 GMT

رمانی جدید در آستانه شکستن رکورد «هری پاتر»

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۳۷۷۹

 مسئولان انتشارات پنگوئن و همچنین بسیاری از کتابفروشان انتظار دارند رمان دنباله «سرگذشت ندیمه» مارگارت اتوود با عنوان «وصیت‌ها» رکورد فروش رمان در سال‌های اخیر را بشکند.

اخبار فرهنگ و هنر _ مسئولان انتشارات پنگوئن می‌گویند در چند روز ابتدایی انتشار این رمان بیش از ۱۲۵هزار نسخه از این کتاب فروش رفته است و همچنان درخواست برای خرید این رمان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود کتابفروشان حتی این رمان را در قفسه‌های خود نمی‌گذارند چون از فروش آنها اطمینان دارند.

رمان جدید اتوود دهم سپتامبر به طور همزمان در آمریکا و انگلیس از سوی انتشارات پنگوئن روانه بازار کتاب شد. پیش از این شرکت آمازون صدها نسخه از این رمان را برای مشتری‌های خود ارسال کرده بود.

«سرگذشت ندیمه» تقلای یک زن برای نجات پیدا کردن از یک پادآرمان‌شهر در امریکای آینده را دنبال می‌کند، جایی که زن‌ها حقوق محدودی دارند، به عنوان ابزاری برای تولیدمثل از آنها استفاده می‌شود و اجازه نوشتن یا خواندن ندارند.

انتشارات پنگوئن گفته است ۵۰۰ هزار نسخه از رمان را آماده کرده است. هنوز آمار رسمی از سوی بوک اسکن درباره فروش رمان اعلام نشده است ولی فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتاب در آمریکا و انگلیس از فروش بالای رمان خبر می‌دهند.

لیز هارول یکی از مدیران فروشگاه زنجیره‌ای کتاب بارنزاندنوبل اعلام کرده رمان اتوود دومین کتاب پرفروش هفته گذشته بوده و انتظار داریم این کتاب به صدر کتاب‌های پرفروش برسد. پیش از این رکورد فروش در روزهای ابتدایی مربوط به کتاب ترس باب وودوارد بود.

به گفته مسئولان فروشگاه رمان اتوود در حال شکستن رکوردهاست و به نظر می‌رسد گوی رقابت را از رمان موسسه نوشته استیون کینگ ببرد.

در انگلیس فروش رمان اتوود رکورد فروش در چند روز ابتدایی را شکسته است. بسیاری از کتابفروشی‌های مستقل آمریکایی نیز بر این باور هستند که این رمان می‌تواند به رکورد فروش کتاب‌های هری پاتر برسد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هری پاتر کتاب پرفروش رمان پرفروش سرگذشت ندیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مرگ جوجه‌ پنگوئن‌های امپراتور در پی ذوب بی‌سابقه یخ در قطب جنوب

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

پژوهشگران مرکز بریتانیایی نظارت بر قطب جنوب گفتند تحت تأثیر کاهش بی‌سابقه وسعت لایه‌های یخبندان دریا‌های جنوبگان در سال ۲۰۲۳، تولید مثل پنگوئن‌های امپراتور ساکن این مناطق به میزان حدود یک پنجم کاهش یافته است.

به گزارش فرارو، پنگوئن‌های امپراتور، پرجمعیت‌ترین گونه از این پرندگان و یکی از دو گونه پنگوئن ساکن جنوبگان هستند و برای تخم‌گذاری و پرورش جوجه‌های خود به لایه‌های یخبندان پیوسته به ساحل نیاز دارند.

پیتر فرتول، از پژوهشگران مرکز بریتانیایی نظارت بر قطب جنوب که با استفاده از ماهواره حیات وحش در این مناطق را بررسی می‌کند گفت: ورود زودهنگام جوجه‌های نورس به آب دریا باعث مرگ آن‌ها به دلیل یخ زدن یا غرق شدن شده است.

این کارشناس خاطرنشان کرد که احتمالاً چندین دسته بزرگ از پنگوئن‌های امپراتور که در سال ۲۰۲۲ تحت تأثیر قرار گرفته بودند محل تخم‌گذاری و پرورش جوجه‌های خود را تغییر داده‌اند. برخی از آن‌ها به مناطق جنوبی‌تر مهاجرت کرده که لایه‌های یخبندان بهتری دارند

روز ۲۵ آوریل، ششم اردیبهشت، روز جهانی پنگوئن است. این روز به ابتکار ایستگاه پژوهشی آمریکایی مک مودرو در جزیره راس، واقع در نزدیکی جنوبگان، نام‌گذاری شده است. مناسبت آن شروع دوره مهاجرت پنگوئن‌های آدلی به سمت قطب جنوب در همین روز است.

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • (ویدئو) مرگ جوجه‌ پنگوئن‌های امپراتور در پی ذوب بی‌سابقه یخ در قطب جنوب
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب