Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ زهرا صدراعظم نوری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با توجه به نزدیک شدن فصل پاییز و آغاز بارندگی‌ها، آیا معاونت خدمات شهری اقدام به لایروبی مسیل‌ها کرده است یا نه به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: معاونت خدمات شهری دو بخشنامه تاکیدی برای لایروبی شبکه‌های فرعی و اصلی به مناطق 22‌گانه به منظور آمادگی در مقابل نزولات احتمالی پاییز ابلاغ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: لایروبی شبکه‌ جمع‌آوری آبهای سطحی فرعی جزو وظایف معاونت خدمات شهری است که در طول سال مانند جمع‌آوری پسماند به طور مستمر انجام می‌شود اما معاونت خدمات شهری طی بخشنامه‌ای تاکیدی به مناطق 22 گانه خواستار پاکسازی کامل آن‌ها از تاریخ 22 مردادماه تا 15 شهریور شده است. طول این معابر به 10هزار کیلومتر مربع می‌رسد.

نوری اضافه کرد: همچنین پاکسازی شبکه‌های اصلی مانند مسیل‌ها و کانال‌های مسیر آب نیز از 15 شهریور ماه آغاز شده و تا 15 مهرماه به پایان می‌رسد. عمق پاکسازی از 3 متر به پایین و طول آن 530کیلومتر مربع است.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اقتصاد شورای شهر تهران شهرداری تهران لایروبی مسیل ها مسیل پاکسازی مسیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم

یکی از رویکردهای مدیریت شهری در دوره جدید هوشمندسازی و ارائه غیر حضوری خدمات به‌ویژه در حوزه شهرسازی است؛ در این راستا تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است و خدمات الکترونیک در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز به شهروندان اصفهانی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، موضوع شهرسازی الکترونیک و نهایی‌سازی فرایندهای قابل انتقال به این سامانه یکی از اهداف معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان بوده که در این راستا اقدامات مهم و قابل توجهی صورت گرفته و بخشی دیگر نیز در حال نهایی‌سازی است.

علاوه بر «اصنو» به‌عنوان سامانه هوشمند توسعه شهری، یکی از خدمات شهری بر بستر اینترنت و از طریق درگاه «اصفهان من» است که روند خدمت‌رسانی شفاف، سریع و غیرحضوری را برای شهروندان فراهم می‌کند و امکان دریافت نقشه هوایی در قسمت شهرسازی آن وجود دارد.

کد خبر 751429

دیگر خبرها

  • «پایتخت همدلی» در قاب تصویر شبکه تهران
  • بازسازی‌ کانال آب‌های سطحی بزرگراه یادگار امام (ره) 
  • تسویه ۲۰ همتی با بانک‌ها از طریق واریز و برداشت/ کارنامه موفق مدیریت شهری در اداره پایتخت
  • افزایش ۵ برابری بودجه مناطق ۲۲‌گانه تهران در دوره ششم مدیریت شهری
  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی
  • حداقل و حداکثر سرعت مجاز در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها چقدر است؟
  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک