Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@15:21:49 GMT

انتشار فراخوان دوازدهمین سوگواره ملی «مهر محرم»

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۴۱۵۰

انتشار فراخوان دوازدهمین سوگواره ملی «مهر محرم»

فراخوان دوازدهمین سوگواره ملی و پنجمین مسابقه بین المللی رسانه‌های دیجیتال «مهر محرم» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، دوازدهمین سوگواره ملی و پنجمین مسابقه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال «مهر محرم» در سه بخش اصلی: هنرهای دیجیتال، رسانه‌های برخط و نرم افزارها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش، بخش هنرهای دیجیتال شامل فیلم کوتاه سه دقیقه ای(داستانی کوتاه، مستند، نماهنگ، پویانمایی، تجربه گرا، ویدئوآرت، موشن گرافیک و نماهنگ) و در بخش اصلی عکس(تک عکس حرفه ای، مجموعه عکس و تجربه (تلفن همراه) و بخش جنبی(عکس‌های قدیمی عزاداری محرم از اقصی نقاط کشور) برگزار می‌شود.

 

وب سایت‌ها و پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی از موضوعات بخش رسانه‌های برخط و همچنین چند رسانه ای، همراه و هوشمند و بازی‌ها از موضوعات بخش نرم افزارهای این مسابقه است.

 

آیین‌ها و نمادهای عاشورایی، آیین‌های عزاداری محرم، راهپیمایی عظیم اربعین، نماز ظهر عاشورا و ...، امام حسین(ع) و انسانیت، امام حسین(ع) و امت اسلامی، مودت و محبت اهل بیت(ع)، مقاومت و صبر عاشورایی و  امر به معروف و نهی از منکر از موضوعات بخش‌های مختلف دوازدهمین سوگواره ملی مهر محرم است.

 

مهلت ارسال آثار سی ام آبان ۱۳۹۸ است و علاقه‌مندان جهت ثبت نام و ارسال آثار می‌توانند به سایت www.mehremoharram.ir مراجعه نمایند.

 

شایان ذکر است، دوازدهمین سوگواره ملی و پنجمین مسابقه بین المللی رسانه‌های دیجیتال «مهر محرم» با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، موسسه موج فرهنگ، حوزه هنری استان سمنان، ستاد بازسازی عتبات عالیات، مجمع جهانی اهل بیت(ع)، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، آستان قدس رضوی، فضای مجازی استان‌ها صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، صدا و سیمای مرکز سمنان، دبیرخانه ستاد عالی هماهنگی نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، انجمن سینمای جوانان ایران، شهرداری سمنان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سازمان تبلیغات اسلامی، جامعه المصطفی العالمیه، مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع)، شرکت مخابرات ایران(منطقه تهران)، شبکه ملی فرهنگ، توسکا(توسعه کسب و کار ایرانی)، آخرین خبر، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان، ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، شرکت مخابرات ایران(منطقه سمنان)، سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری سمنان، موکب فرهنگی رسانه ای فجر، مجتمع فرهنگی دیجیتال کومش و ... در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: عاشورا استان بوشهر خبرگزاری شبستان عاشورای حسینی مسجد عزاداری محرم ماه محرم نماز ظهر عاشورا تاسوعای حسینی نماز جمعه انتشار فراخوان حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر فوت پزشک طرحی در جاسک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی جاودان گفت: این خبر که این روز‌ها در فضای مجازی منتشر شده نادرست است و فوت ایشان در تهران و در زمان مرخصی رخ داده است.

وی افزود: انتشار خبر فوت این پزشک طرحی، موجب ایجاد شایعات و نگرانی‌هایی در بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

بیشتر بخوانید: واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم ایشان و جامعه پزشکی، از رسانه‌ها و سایر افراد جامعه تقاضا کرد اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت کنند و از انتشار خبر‌های نادرست و شایعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • تکذیب خبر فوت پزشک طرحی در جاسک
  • انتشار یک عکس خاص از آیت الله مطهری در حال اسب سواری
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • چهارمین پیش‌نشست دوازدهمین همایش فلسفۀ دین معاصر در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود