Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@14:25:41 GMT

آغاز تمرینات تیم‌های ملی قایقرانی در مسیر المپیک

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۴۵۱۷

آغاز تمرینات تیم‌های ملی قایقرانی در مسیر المپیک

هشتمین اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ مردان به میزبانی شهرستان میانه با حضور ۱۱ پارو زدن آغاز شده است.

تیم ملی روئنیگ مردان ایران برای آمادگی حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ و قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ به میزبانی سد آیدوغموش شهرستان میانه آغاز شده است.

افشین فرزام مربی، فرزین رضایی کمک مربی، پرهام باقری دستیار مربی و حمید ابولقاسم زاده سرپرست اردو کادر فنی تیم را تشکیل داده‌اند و میلاد الله وردیان، فرزدا کربلای قلی زاده، فرهاد کربلای قلی‌زاده، عاقل حبیبیان و رضا قهرمانی از آذربایجان غربی، حمیدرضا رضوانی، سیاوش سعیدی، محمد حسین حقی و مهدی قپانوری از تهران، بهمن نصیری از زنجان و امیرحسین محموپور از گیلان نفرات حاضر در این اردو هستند که تمرینات خود را تا ۲۵ مهر ماه در آذربایجان غربی ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نخستین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ زنان در رده سنی جوانان نیز با حضور ۴ پاروزن در خراسان شمالی آغاز شده‌است.

تیم روئینگ جوانان ایران برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۹ به مدت ۱۰ روز در سد شیرین دره خراسان شمالی تمرین می‌کنند. سولماز عباسی مربی، هما خاتمی کمک مربی و مژگان زهرایی سرپرست اردو هستند.

فاطمه مجلل از آذربایجان غربی، فروغ آقابالازاده و سما حشمدار از تهران و اسرا جوانمردی از کردستان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

دریاچه آزادی میزبان سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ مردان جوانان است که با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از فردا ۲۴ شهریورماه برگزار می شود.

محمدعلی قرائت مربی، امیرحسن کاویانی کمک مربی و مرتضی قاطع سرپرست اردو اعضای کادر فنی این تیم هستند.

امیررضا رضازاده از آذربایجان غربی، مهراب فرهادی و آریا سلیمانپور از تهران، فواد هوشیار و شهروز صفایی از کردستان پاروزنان دعوت شده به اردو هستند.

سینا پاشایی از آذربایجان غربی، امیررضا عبدالی از تهران، عارف مهاجری از زنجان، عطا زارعی و محمدرضا هاشمی از خراسان شمالی و مهدی اسکافی از گیلان نیز تحت عنوان اردوی استعدادیابی همزمان با اردوی تیم ملی در کنار نفرات ملی پوش تمرین می کنند تا در تست انتخابی پایان اردو شرکت داشته باشند.

تیم‌های ملی آب‌های آرام نیز تمرینات خود را آغاز می‌کند. دور جدید تمرینات تیم ملی آب‌های آرام مردان در رده سنی بزرگسالان به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک قاره ای از فردا ۲۴ شهریورماه در دریاچه آزادی آغاز می شود.

این هشتمین مرحله اردوی تیم ملی آب‌های آرام بزرگسالان در بخش کایاک و کانو است که زیر نظر حسین ملکی برگزار می‌شود. پیمان قویدل و علی آقامیرزایی از گیلان، احمدرضا طالبیان از اصفهان، امید احمدی از زنجان، امین بوداغی از مازندران و علیرضا جهان نما و علی مولایی از تهران در بخش کایاک و عادل مجللی از گلستان و علی اجاقی از کرمانشاه در بخش کانوکانادایی نفرات دعوت شده به اردو هستند.

اردوی تیم ملی جوانان ایران در بخش کایاک نیز برگزار می‌شود که امیر آقامیرزایی از گیلان، فربود کیانی و امیررضا مطلبی از تهران، مهرشاد شریفی از مازندران در بخش زیر ۲۳ سال و مهرشاد تنهایی و مازیار یگانه از گیلان، علی طاهری و امیر رضا آهنگریان از مازندران، پارسا امیدوار و کیان محمود زاده از تهران و معین پور وثوق از اردبیل در بخش جوانان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند و زیر نظر انوش عباسی تمرین خواهند کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی قایقرانی ایران قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۴۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال

حسام نفری و رضا میراحمدی از ذوب‌آهن، سینا معظمی‌تبار، اشکان علیجانی، اسماعیل فلامرزی، ابوالفضل فرامرزی، امیررضا چنگلوایی و اسماعیل قلی‌زاده از سپاهان به این اردو دعوت شده‌اند.

این اردو از امروز  تا ۲۳ اردیبهشت ماه در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) شهرستان کرج برگزار می‌شود که بازیکنان باید با همراه داشتن کارت ملی و بیمه ورزشی خود را به کادر فنی معرفی کنند.



باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال