Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل با حضور در ساختمان مرکزی سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا، پس از برگزاری جلساتی، تفاهم‌نامه همکاری ایرانسل با لالیگا را برای دوسال دیگر، با هدف گسترش همکاری‌های طرفین، تمدید کرد.

نخستین تفاهم‌نامه همکاری ایرانسل و لالیگا در آذرماه سال ۹۶ با دو هدف «دسترسی به محتوای اختصاصی لالیگا به واسطه لنز ایرانسل» و «استعدادیابی در جهت بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان جوانان» امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرانسل، بزرگترین اپراتور دیتای کشور، تنها اپراتور موبایلی دارنده مجوز IPTV در ایران که نام تجاری لنز را برای آن انتخاب کرده، امکان دسترسی به خدمات چند رسانه‌ای متنوع برای مخاطبان را فراهم کرده است. لنز در کنار پوشش سراسری اینترنت پهن باند ایرانسل امکان دسترسی به برنامه‌های زنده، بازپخش برنامه‌های در حال اجرا و محتوای متنوع ویدیویی را برای مشترکان تدارک دیده است.

از سویی لالیگا، با بیش از ۳ میلیارد مخاطب در سال ۲۰۱۸ و بیش از ۵۰۰ میلیون مخاطب در منطقه خاورمیانه و شمال افریقا، شهرت بسزایی در میان طرفداران فوتبال دارد. لالیگا یکی از مهمترین لیگ‌های فوتبال جهان است که بیش از هر لیگ دیگری از سوی یوفا (اتحادیه فوتبال اروپا) در رده اول معتبرترین لیگ‌های اروپایی قرار گرفته ‌است.

همکاری میان ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور و لالیگا به عنوان یکی از بزرگترین و مشهورترین لیگ‌ها در میان لیگ‌های فوتبال جهان، ابتدا پس از برگزاری ۳ دوره کمپ استعدادیابی فوتبال با حضور سفیران و مربیانی از لالیگا برای نخستین‌بار تمدید شد و حالا بعد از برگزاری ۶ دوره کمپ استعدادیابی و پخش ویدیوهای اختصاصی لالیگا بر بستر تلویزیون اینترنتی ایرانسل، لنز، این تفاهم‌نامه برای دوسال دیگر نیز تمدید شده است.

ایرانسل پس از برگزاری ۶ دوره کمپ استعدادیابی، هفته گذشته ۱۷ نفر از نوجوانان مستعد ۱۱ تا ۱۳ ساله از سراسر کشور را که در «کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا» حضور داشتند، طی یک اردوی رایگان ۱۰ روزه به اسپانیا اعزام کرد.

انجام سه بازی دوستانه با تیم‌های نوجوانان «خیرونا»، «اتلتیکومادرید» و «لگانس»، بازدید از شهرهای بارسلون و مادرید، حضور در ورزشگاه‌های «نیوکمپ»، «سانتیاگوبرنابئو» و «واندا متروپولیتانو»، بازدید از مقر لالیگا و ملاقات و تمرین با سفیر لالیگا، تماشای یکی از مسابقات لالیگا میان تیم‌های «لگانس» و «ویارئال» و آشنایی با امکانات حرفه‌ای فوتبال اسپانیا از جمله برنامه‌های این اردوی تدارکاتی بوده که هم اکنون در حال برگزاری است.

دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل پس از امضای تمدید تفاهم‌نامه همکاری، از اردوی تمرینی منتخبان کمپ‌های ایرانسل-لالیگا در مادرید نیز دیدار کرد.

کد خبر 4717801

منبع: مهر

کلیدواژه: لالیگا ایرانسل تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی بسکتبال لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان جام جهانی بسکتبال تکواندو تیم فوتبال امید ایران فوتسال باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اتاق بازرگانی زنجان و شرکت smart investments سوریه که در زمینه تولید و صادرات و واردات زیتون فعال هستند، نیز منعقد شد.

صمد یوسفی‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان که با برپایی غرفه در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ایران اکسپو (Iran Expo 2024) و با در نظر گرفتن محوریت نمایشگاه و زنجیره‌های ارزش راهبردی صادرات‌محور در حال برگزاری است، استان زنجان توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته است.

وی افزود: آنچه که امروز در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ به‌چشم می‌خورد، این حقیقت روشن و انکارناپذیر است که بخش‌خصوصی کشور با تجربه و دانشی که از آن برخوردار و در حال ارتقای آن نیز است، به‌شرط وجود زیرساخت‌ها و سیاست‌گذاری‌های مطلوب موجب گسترش همکاری‌های تجاری خارجی و توسعه فضای اقتصادی کشور می‌شود.‌

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، حضور اتاق بازرگانی زنجان به‌عنوان نماینده بخش‌خصوصی استان در نمایشگاه‌ها بویژه اکسپو را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در گام اول نیاز داریم، زبان و اهداف برگزاری نمایشگاه‌ها را درک و به‌درستی تفسیر کنیم و در گام بعد با ایجاد یک ارتباط و ساختار منطقی و اصولی، پتانسیل‌های واقعی استان را در کنار چالش‌ها به عرضه بگذاریم.

وی همچنین رویکرد این دوره از نمایشگاه را هوشمندانه دانست و افزود: ما در این نمایشگاه می‌آموزیم چگونه به‌طور موازی از توانایی‌ها و ضعف‌هایمان صحبت کنیم و نتیجه و دستاورد نیز، آموختن راه‌های تبدیل تهدیدها به فرصت و تقویت ضعف‌ها است.

یوسفی‌اصل با اشاره به اینکه یکی از دو زنجیره ارزش استان، متعلق به زیتون است و بر اساس محوریت این نمایشگاه نیز، این محصول کشاورزی به خوبی در غرفه استان زنجان در حال معرفی شدن است، افزود: خوشبختانه غرفه استان زنجان با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و تاجران بسیاری از کشورها از جمله چین، الجزایر، سوریه، ترکیه، عراق، روسیه و افغانستان در غرفه استان حضور پیدا کردند و بر اساس مذاکرات صورت‌گرفته، تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اتاق بازرگانی زنجان و شرکت smart investments سوریه که در زمینه تولید و صادرات و واردات زیتون فعال هستند، نیز منعقد شد.

به گزارش ایمنا، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صادراتی کشور تا دوازدهم اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران ارائه خواهد شد.

کد خبر 749239

دیگر خبرها

  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد