Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@16:55:06 GMT

وقتی مامور قلابی دیدیم چه کار کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۴۷۹۲

سرهنگ رضا موذن درباره چگونگی برخورد شهروندان با مامورنما‌ها گفت: برخی از سارقان تحت پوشش نیروی انتظامی یا سازمان‌های دیگر رفتار‌های مجرمانه انجام می‌دهند. سرهنگ رضا موذن درباره چگونگی برخورد شهروندان با مامورنما‌ها گفت: برخی از سارقان تحت پوشش نیروی انتظامی یا سازمان‌های دیگر رفتار‌های مجرمانه انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناآشنایی افراد با حقوق شهروندی خود، تسلیم بی قید و شرط در برابر خواسته این دسته از سارقان، عدم احراز هویت مأمورنماها، دستپاچگی، نگهداری وجوه نقد، طلا و جواهر در خودرو موجب افزایش انگیزه سارقان و مأمورنما‌ها برای کلاهبرداری از مردم می‌شود.   معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کشور با بیان اینکه بخشی از افراد مورد هدف این کلاهبرداران، اتباع خارجی، کارکنان شرکت‌های خارجی و شهروندان بی‌اطلاع از قوانین داخلی کشور هستند، اظهارکرد: افراد در صورت مواجه با مامورنما‌ها باید خونسردی خود را حفظ کنند و با ۱۱۰ تماس بگیرند. به محض تماس افراد با ۱۱۰ در سریع‌ترین زمان به درخواست آن‌ها پاسخ داده می‌شود.   وی که در یک برنامه رادیویی گفتگو می‌کرد، ایجاد آشفتگی در شهروندان را از ترفند و شگرد این سارقان دانست و گفت: سارقان با ایجاد شوک رفتاری در فرد از اقدامات بعدی او جلوگیری می‌کنند، اما مردم باید آرامش و خونسردی خود را حفظ کنند.   موذن در پایان اظهارکرد: برخی شهروندان به علت بی‌دقتی و سهل انگاری در زمان ورود کلاهبرداران به خانه یا خودرو با دستپاچگی از این متهمان فاصله می‌گیرند درصورتی‌که باید لحظه به لحظه همراه باشند و تا رسیدن ماموران پلیس مراقب باشند که چه می‌کنند و به چه وسایلی دست می‌زنند. لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FDJ برچسب ها: پلیس ، دزد ، سارق

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: پلیس دزد سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اعلام اسامی فینالیست‌های بخش‌های مختلف فستیوال MENA Games Industry Awards ۲۰۲۴، دو بازی «امپراتور‌های قلابی» از استودیو «پرشالند» و «پسرخوانده» از استودیو «پاییزان» نامزد دریافت جایزه از این فستیوال شدند.

بازی پسرخوانده از تولیدات استودیو پاییزان در بخش «بومی‌سازی» نامزد دریافت جایزه شده است. نکته جالب و هیجان انگیز اینکه بازی پسرخوانده در این بخش باید با بازی مطرح  Assassin's Creed Mirage از تولیدات یوبیسافت، برای کسب جایزه نخست این بخش رقابت کند.

در این بخش این جایزه به استودیو‌هایی اعطا می‌شود که سال گذشته بازی‌هایی را در زمینه‌های بومی‌سازی پشتیبانی کرده‌اند. همچنین تضمین می‌کنند که هم نسخه‌های جدید و هم به‌روزرسانی‌های جدید با کمترین مشکلات ممکن منتشر شوند و به‌طور مناسب برای بازار‌های هدف MENA بومی‌سازی شوند.

اما دیگر بازی ایرانی کاندید دریافت جایزه از این فستیوال یعنی امپراتور‌های قلابی ساخته مهرداد رضایی در استودیو پرشالند، در بخش مهم «بازی سال منا» نامزد دریافت جایزه شده است. رقابت در این بخش نیز با توجه به دیگر بازی‌های نامزد دریافت جایزه، بسیار سخت و تنگاتنگ خواهد بود.

جایزه این بخش بر اساس خلاقیت، مکانیک بازی، دستاورد‌های فنی، هنری و شنیداری، نوآوری، درگیر شدن با مخاطب و موفقیت‌های انتقادی و تجاری به بازی برگزیده اعطا می‌شود.

اعلام اسم بازی امپراتور‌های قلابی در فهرست نامزد‌های بازی سال فستیوال منا در حالی اتفاق افتاده است که این بازی به تازگی جایزه بهترین بازی موبایل و تبلت از فستیوال «گیم کانکشن» آمریکا را کسب کرده است.

فهرست نهایی متخبان این فستیوال توسط هیئت داوری متشکل از بیش از ۸۰ متخصص صنعت بازی در حال رای‌گیری است و برندگان در روز پنج‌شنبه ۲ می (۱۳ اردیبهشت)، به عنوان بخشی از اجلاس گیم اکسپو دبی ۲۰۲۴ معرفی خواهند شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • فیلم/ ابوعبیده: ما دیدیم که تاثیر عملیات ایران چقدر بود
  • هم‌خوانی کارگران در محضر رهبر انقلاب + فیلم
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند