Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@02:48:48 GMT

طغیان زاینده رود علیه کارون/ نباید غافلگیر شویم

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۴۸۹۰

طغیان زاینده رود علیه کارون/ نباید غافلگیر شویم

پانصد و هفتاد و نهمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و بیست و دومین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "لذت تماشای مبارزه سپاهان در باغ تجربه" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که اشاره به پخش دیدار سپاهان و فولاد خوزستان در سی و نهمین ویژه برنامه فوتبال به وقت اصفهان از ساعت ١٩ و در سالن همایش باغ تجربه واقع در باغ غدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"طغیان زاینده رود علیه کارون" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که مربوط به دیدار امروز سپاهانی ها برابر فولاد در اهواز است.


"سبزها برای پیروزی حمایت سکوها را می خواهند" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که هواداران ذوب آهن را دعوت به حمایت همه جانبه و حضور پررنگ در فولادشهر برای دیدار روز یکشنبه این تیم برابر تراکتورسازی می‌کند.

" ماموریت سنگینی در ذوب آهن دارم" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از رسول کربکندی و در پی انتخابش به عنوان مدیر سازمان فوتبال ذوب آهن بیان شده است. کربکندی مسئولیت داده شده از سوی باشگاه ذوب آهن به وی را سنگین خواند اما از توانایی و تخصصش در این زمینه صحبت کرده است.

"نباید غافلگیر شویم"عنوان پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 389441

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سبز سبزم صدای سپاهان تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است

باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به شدت تکذیب می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل‌وانتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب و با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • دوحه: باید مانع حمله احتمالی به رفح شویم