Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شازند گفت: در حدود ۱۰۰۰ منزل در شهرستان شازند آسیب دیدند و کار بازسازی منازل شروع و در حدود ۱۰ درصد کار انجام شده و تا اواخر پاییز کار تمام می‌شود. ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ محمد مهجوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شازند، با اشاره به خسارات سیل امسال اظهار داشت: در شهرستان شازند در فروردین‌ماه نیروهای جهادی به مناطق سیل‌گیر فرستاده شدند تا از وقوع سیل در روستاها با لایروبی جداول و قنوات جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرارگاه خاتم‌الانبیاء ماشین‌آلات و ادوات مورد نیاز را دراختیار سپاه و جهادگران قرار داده است تا بتوان از ورود سیل به روستاها جلوگیری کرد.

فرمانده سپاه شازند تصریح کرد: بعد از سیل نیز در جلسه‌ای که با  33 بخش کمیته امداد، یک بخش اداره بهزیستی و بنیاد مسکن برگزار شد، مقرر شد این نهادها محروم‌ترین افراد تحت پوشش خود را  که در سیل خسارت شدیدی را متحمل شدند معرفی کنند.

گفتگو|آخرین اقدامات سپاه در مناطق سیل‌زده گلستان و مازندران به روایت سردار شریف پاسخ سردار معروفی به برخی حرف و حدیث‌ها درباره اقدامات سپاه در سیل گلستان؛ منتقدان زمان سیل کجا بودند؟ تشریح اقدامات سپاه در سیل‌های اخیر توسط سردار شریف

مهجوری ادامه داد: در حدود 1000 منزل در شهرستان شازند آسیب دیدند، که 60 نفر از خانواده‌هایی که دو معلول به بالا داشته و تحت پوشش بهزیستی و یا کمیته امداد بودند توسط این نهادها به سپاه معرفی شدند و طی بررسی‌های انجام‌شده این افراد در وضعیت بسیار بدی زندگی می‌کردند که نیروهای سپاه ناحیه شازند سریعا به این مناطق فرستاده شدند.

وی بیان کرد: کار بازسازی منازل شروع و در حدود 10 درصد کار انجام شده است و تا اواخر پاییز کار تمام می‌شود، درحال حاضر نخستین واحد در استان مرکزی در شهرستان شازند تکمیل شد، البته تا قبل از کنگره شهدا و در هفته دفاع مقدس در حدود 8 واحد دیگر افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه شازند عنوان کرد: در حال حاضر کار بازسازی 34 منزل مسکونی شروع شده که یکی از آنها افتتاح و دیوارکشی 28 مورد از آنها انجام شده است.

مهجوری خاطرنشان کرد: 40 میلیون تومان وام کم‌بهره، 10 میلیون تومان وام بلاعوض توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و 160 کیسه سیمان هدیه مقام معظم رهبری از کمک‌هایی بوده که به سیل‌زدگان اعطا شده، علاوه بر این کارهایی هم توسط گروه‌های جهادی و خیران انجام شده است.

انتهای پیام/ح

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان

امتداد - مدیرشعب استان لرستان با حضور در محل احداث پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان برجرود در جریان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، داریوش عالی پور مدیر شعب استان لرستان در این بازدیدها که رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بروجرد و مسئولان مدیریت و شعب بانک مسکن این شهرستان نیزحضور داشتند؛ طی سخنانی بر تعامل بیشتر تعاونی ها و پیمانکاران بر تسریع در پیشرفت این پروژه ها تاکید کرد.

 

 

 

وی با اشاره به انعقاد قرارداد ساخت ۱۱هزار و ۱۵۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی به مبلغ ۲۴هزار و ۷۴۳ میلیارد ریال  گفت: از این میزان تاکنون مبلغ ۱۴ هزار و ۸۸۲ میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت این واحدها توسط بانک مسکن استان لرستان پرداخت شده است.

عالی پور افزود: از تعداد کل واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان لرستان، یک هزار و ۴۱۷ واحد در شهرستان بروجرد قراردارد که  تامین مالی ساخت این واحدها به مبلغ شش هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال بر عهده بانک مسکن است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تامین مالی پروژه ها  اظهار امیدواری کرد: با حمایت و مساعدت راه و شهرسازی استان و تعاونی های نهضت ملی مسکن سهم بانک مسکن از منابع شهرستان بروجرد افزایش یابد تا با تسریع در پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات بهترموجبات  آسایش و رضایت خاطر هم استانی های خود را فراهم کنیم.

داریوش آزاد بخت رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد نیز با قدردانی از تلاش کارکنان بانک مسکن در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن گفت : بانک مسکن استان لرستان به عنوان بازوی پر توان اداره کل راه و شهرسازی با اقدام جهادی و پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن که اولویت دولت مردمی است نقش به سزایی در اجرا و پیشرفت این پروژه ها داشته و در این خصوص قدردان زحمات همه کارکنان بانک مسکن هستیم.

در ادامه این بازدید مسئولین تعاونی های مسکن بروجرد و پیمانکاران این پروژه ها ضمن ارائه گزارش عملکرد و پیشرفت کاری پروژه ها  به بیان مشکلات خود پرداخته و در این خصوص دستورات لازم در خصوص رفع موانع و حل مشکلات پروژه ها و تسریع در انجام فرآیند پرداخت تسهیلات ارایه شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان