Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@02:47:53 GMT

واقعیت مجازی سقا درگرگان به نمایش در آمد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۵۴۲۴

واقعیت مجازی سقا درگرگان به نمایش در آمد

مسئول سازمان سراج گلستان گفت: فعالیت پروژه هنری «واقعیت مجازی سقا» برای دومین بار در کشور به میزبانی استان گلستان در حال اجرا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سید پیام حسینی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  این پروژه فرهنگی و نمایشی برای دومین بار در کشور در شهر گرگان در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه فرهنگی،  بازسازی سه بعدی شهادت حضرت ابوالفضل (ع) است که به همت جوانان ایران اسلامی این طرح خلق شد.

مسئول سازمان سراج گلستان با اشاره به  استقبال پرشور عزادارن امام حسین(ع) از آغاز این طرح، بیان کرد:  پروژه واقعیت مجازی سقا سفری به 1400سال پیش را فراهم می کند تا با استفاده از فناوری واقعیت مجـازی، قدم در نخلستان های اطراف فرات نهاده و شاهد ایثارگری حضرت عباس(ع) باشیم.

وی خاطرنشان کرد: قرارگرفتن در محیط سه بعدی از واقعه عاشورا، حسی فراموش نشدنی و بسیار تاثیر برانگیز را برای مخاطبان این فناوری به همراه دارد.

این پروژه فرهنگی از روز پنج شنبه 21 شهریور ماه به مدت 6 شب در پارک شهر گرگان راه اندازی شده است .

مردم استان می توانند همه روز از ساعت 18 الی 23 با حضور در این مکان واقعیت مجازی سقا را به صورت رایگان تماشا کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است

سید مجید پوراحمدی رئیس صندوق اعتباری هنر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره برنامه های صندوق برای حمایت از قشر فرهنگ و هنر در سال جاری گفت: توسعه کسب و کارهای فرهنگی یکی از دستورهای وزیر فرهنگ و ارشاد خطاب به صندوق اعتباری هنر است. البته از ابتدای دولت سیزدهم برنامه ریزی های متعددی برای تقویت و توسعه فرهنگ و هنر در کشور انجام شده است.
وی افزود: عموما موسسه و مجموعه های مختلف فرهنگی نقش کلیدی در تولید و نمایش آثار هنرمندان دارند از این رو صندوق اعتباری هنر هم با این موسسه و مراکز فرهنگی گفتگو و تعامل دارد تا بتواند از فعالیت هنرمندان حمایت کند.
رئیس صندوق اعتباری هنر با اشاره به پروژه قاب هنر، بیان کرد: هدف پروژه خرید اثر از هنرمندان به ویژه خوشنویسان است. در پروژه قاب هنر، صندوق اعتباری هنر آثار هنرمندان میانه و همچنین پیشکسوت را خریداری و به موسسات و شرکت های مختلف هدیه می دهد.
وی یادآور شد: صندوق اعتباری هنر برای برگزاری و خرید اثر قرآنی در نمایشگاه روایت باران نیز اقدام کرده است. 

دیگر خبرها

  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو بر گردن مخترع ایرانی
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟
  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی