Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:17:13 GMT

ناصری: برای برد پرسپولیس به تهران می‌آییم

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۵۵۵۴

ناصری: برای برد پرسپولیس به تهران می‌آییم

مدافع صنعت نفت آبادان مدعی شد تیمش با انگیزه دستیابی به پیروزی در تهران حاضر خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان که طی دو هفته ابتدایی فصل موفق به کسب چهار امتیاز شده، اکنون در جدال سوم پرسپولیس را در تهران پیش روی خود می‌بیند. عبدالله ناصری، مدافع جنوبی نفت آبادان مدعی است با تفکرات تاکتیکی دراگان اسکوچیچ آنها برای دستیابی به پیروزی در تهران حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالله ناصری درباره شرایط تیمش پیش از جدال برابر پرسپولیس می‌گوید: نفت آبادان از لحاظ روحی و تاکتیکی به شرایط بسیار خوبی رسیده است و ما برای این بازی آماده هستیم. می‌دانیم که با یک تیم بسیار قوی بازی داریم. پرسپولیس از لحاظ بازیکن بسیار قوی است. البته ما هم بازیکنان باتجربه و خوبی داریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم. باید بگویم برای کسب سه امتیاز به تهران می‌آییم.


مدافع نفت درباره دو دیدار قبلی تیمش گفت: در هر دو بازی شرایط‌ مان خوب بود ولی در بازی دوم به دلیل گرما نتوانستیم مقابل نفت مسجدسلیمان سه امتیاز را کسب کنیم اما تلاش می‌کنیم همین روند خوب‌مان را ادامه دهیم. پارسال بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم و امسال هم تلاش می‌کنیم بازی قشنگی از آب در بیاید.


ناصری به انگیزه شخصی‌اش در این بازی اشاره می‌گوید و می‌گوید: دوست دارم در وهله اول برای تیمم مثمرثمر باشم. دروغ نمی‌توانم بگویم؛ تمام تلاشم این است که اگر فرصتی برایم فراهم شود در این بازی گلزنی هم بکنیم. هر بازیکنی دوست دارد در چنین بازی‌هایی بهترین عملکرد را به جا بگذارد و من در وهله اول تلاش خواهم کرد نظر کادرفنی را در زمین اجرا کنم و اگر شانسی هم به دست آوردم از آن سود ببرم.


مدافع نفت آبادان در پایان درباره شرایط کار با اسکوچیچ گفت: ما یک سال پیش از این با هم کار کرده بودیم. ایشان از لحاظ فنی بسیار خوب هستند و جزو معدود مربیانی هستند که دوست دارند تیم‌شان همیشه در فاز هجومی بهترین باشد. با تفکرات او مسلما در تهران و برابر پرسپولیس هم ما به دنبال برد خواهیم بود و امیدوارم به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.

صنعت نفت آبادان عبدالله ناصری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان عبدالله ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال امروز در دیداری دشوار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر، میزبان ذوب آهن خواهد بود. تیم اصفهانی آمار خوبی در بازی‌های خارج از اصفهان دارد و آبی ‌ها باید از سد حریف خود عبور کنند.

یکی از نکته‌های نگران کننده برای آبی‌ها، مصدومیت دو مدافع این تیم بود. آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا که به دلیل مصدومیت نتوانستند استقلال را در دیدارهای اخیر همراهی کنند، اکنون در وضعیت و شرایط ایده آلی به سر می‌برند.

در واقع در هر دو بازی برابر شمس آذر و تراکتور، نکونام بدون داشتن مدافع تخصصی روی نیمکت به مصاف این حریفان رفت ولی حالا سرمربی آبی‌ها از بهبود مدافعان تیمش خبر می‌دهد.

نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت: این هفته هر دو بازیکن تمرین کردند. امروز آخرین تمرین برگزار می‌شود، اما اینکه فردا از آنها استفاده شود یا نه به شرایط بازی بستگی دارد. هر دو بازیکن برای بازی فردا در کنارمان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟