Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: نجات خلیج گرگان از بحران کنونی نیازمند همکاری و هم‌افزایی بخش‌های تحقیقاتی، علمی و اجرایی است. ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سعید گرگین ظهر امروز در کارگاه بررسی چالش‌های تغییر اقلیم و فعالیت‌های انسانی خلیج گرگان اظهارداشت: تاکنون کارهای جداگانه‌ای از سوی دستگاه‌های مختلف اجرایی برای نجات خلیج گرگان و بهبود وضعیت دریای خزر انجام شده است که ما به دنبال استفاده از همه تجربه‌ها و هم‌افزایی برای برطرف کردن این بحران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وضعیت خلیج گرگان و دریای خزر باید با رویکردی علمی و پژوهشی بررسی و مطالعه شود و موسسه‌های تحقیقاتی و پژوهشی نیز اطلاعات و یافته‌های خود را با سایر دستگاه‌های اجرایی به اشتراک بگذارند.

8 هزار هکتار از مساحت خلیج گرگان خشک شدمدیرکل محیط‌زیست گلستان: مشاور باید تضمین دهد لایروبی کانال آشوراده سبب احیای خلیج گرگان می‌شوداستاندار گلستان: تهیه پیوست‌های محیط زیستی برای پروژه‌ها/سدسازی‌ها جلوی ورود آب شیرین به خلیج گرگان را گرفت

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بیان داشت: هدف از برگزاری کارگاه‌های علمی با حضور بخش‌های دانشگاهی، پژوهشی و اجرایی یافتن راهکارهای اجرایی برای نجات خلیج گرگان و خروج آن از بحران است.

وی ادامه داد: حیات خلیج گرگان و دریای خزر به یکدیگر وابسته است و بدون شناخت دریای خزر نمی‌توانیم راهکاری اصولی و درست برای نجات خلیج گرگان پیدا کنیم.

گرگین گفت: برای یافتن راه حل‌های اجرایی و علمی برای نجات خلیج گرگان و بهبود وضعیت دریای خزر نه فقط شناخت دریا یا خلیج بلکه مطالعه حوضه آبریز خزر به صورت جامع و گسترده‌ نیاز است تا مسائلی مانند پوشش گیاهی، وضعیت آبدهی رودخانه‌ها و غیره در آن بررسی شود.

انتهای پیام/ح

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: طرح انضباط شهری سد معبر سیار از جمله وانتی‌ها و چرخی‌ها در ۱۲ منطقه از مناطق ۲۲گانه تهران با مشارکت پلیس راهور تهران با جدیت و قدرت اجرایی شده است.

مسعود رنجبریان افزود: این طرح به درخواست شهروندان و برای جلوگیری از مزاحمت‌های شغلی که باعث انسداد خیابان‌ها و معابر می‌شود، اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: در این طرح عوامل انضباط شهری در مناطق ۲، ۳، ۷، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۲۱ با مشارکت پلیس راهور معابر را پاکسازی و رفع سد معبر می‌کنند و با وسایلی که اقدام به پوشش پلاک خودرو یا پارک ممنوع، پارک دوبله و سوبله یا رعایت نکردن مقررات حمل بار کرده اند، برخورد می‌کنند.

مسعود رنجبریان افزود: در این طرح پلیس راهور خودروی مالکان متخلف را توقیف و به پارکینگ منتقل می‌کند.

دیگر خبرها

  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود