Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پروژه گیت‌های الکترونیک ورزشگاه آزادی درباره نحوه بلیت فروشی دربی پایتخت میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

علی اصغر انتظارخیر، مدیر پروژه گیت‌های الکترونیک ورزشگاه آزادی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نقل قولی که از او درباره استفاده نشدن از صندلی‌های طبقه دوم این ورزشگاه در دربی ۹۰ مطرح شده است، بیان کرد: متاسفانه یکی از رسانه‌ها صحبت‌های من را به شکل درستی منتشر نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من تنها اعلام کردم امکان دارد گیت‌های طبقه دوم ورزشگاه برای بازی دربی آماده نشود، اما منظورم این نبود که هواداران نمی‌توانند در از طبقه دوم ورزشگاه آزادی استفاده کنند. در کل چه با گیت چه بدون گیت در دربی برای صندلی‌های طبقه دوم ورزشگاه هم بلیت الکترونیکی فروخته می‌شود.

او ادامه داد: هیچ مشکلی برای استفاده از صندلی‌های طبقه دوم ورزشگاه در روز دربی وجود ندارد و هواداران می‌توانند از این طبقه استفاده کنند. از ۲۶ شهریور هم بلیت فروشی الکترونیکی انجام می‌شود تا هواداران در فاصله پنج روز مانده تا شروع دربی با خیال راحت تری بتوانند بلیت در اختیار بگیرند. البته تاکنون قیمت بلیت‌ها مشخص نشده است.

انتظارخیر درباره اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ در دربی گفت: باشگاه استقلال میزبان بازی است و برای اجرای این قانون باید فهرست هوادارانش را در اختیار ما قرار بدهد تا از طریق شماره ملی مشخص شود آن‌ها هوادار استقلال هستند.

مدیر پروژه گیت‌های الکترونیک ورزشگاه آزادی در پایان تصریح کرد: در ورودی غربی ورزشگاه گیت‌های جدیدی نصب شده است که این موضوع شرایط ورود هواداران به ورزشگاه را تسهیل کرده است. به شکلی که حتی یک پیرمرد ۸۰ ساله هم می‌تواند از طریق این گیت‌ها به راحتی وارد ورزشگاه شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از بلیت فروشی دربی ۹۰

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورایس: هواداران جو خیلی خوبی در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند / فیلم

صحبت های ژوزه مورایس پس از پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان را مشاهده می کنید.

دانلود (6.5MB)

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر پس از حضور در دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک: می‌خواهم بلیت فصل دورتموند را بخرم! (زیرنویس فارسی)
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • جابجایی هواداران خانم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی؛ علت چه بود؟ | ویدئو
  • ژوزه مورایس: هواداران جو خیلی خوبی در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند / فیلم
  • پرچم های بزرگ پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی / فیلم
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده