Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:21:56 GMT

حسن‌زاده: ان‌شاءالله که رای بیرانوند عادلانه باشد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۵۹۸۶

حسن‌زاده: ان‌شاءالله که رای بیرانوند عادلانه باشد

رییس کمیته انضباطی درباره جلسه این کمیته با علیرضا بیرانوند گفت: ما هم دفاعیات او و عذرخواهی باشگاه و خود این بازیکن و همچنین آن فیلم را در نظر گرفتیم و رای دادیم، ان‌شاءالله که عادلانه باشد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره جلسه‌اش با علیرضا بیرانوند و وکیلش اظهار کرد: جلسه رسیدگی انجام شد و اظهارات ایشان را شنیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مجموع اوراقی که در پرونده بود، فیلمی هم که ما مشاهده کردیم، دفاعیات و صحبت‌های ایشان، امروز رای صادر می‌شود و در مسیر امضای دبیرکل و ابلاغ قرار می‌گیرد. اگر شد امروز و اگر نشد در فرصت‌های بعدی حکم اعلام می‌شود.

او ادامه داد: ما اگر امروز رای را صادر کنیم و بعد از تایپ به دبیرکل داده شود، دیگر مانعی نیست و ابلاغ می‌شود. قانون اجازه نمی‌دهد قبل از اعلام رای ما بگوییم چه حکمی داده‌ایم.

حسن‌زاده اضافه کرد: تجربه نشان داده است ما هرجوری که در بحث تیم‌های بزرگ و رنگی رای بدهیم، هواداران له و علیه ما نظر می‌دهند. مهم این بود که ما هم دفاعیات او و عذرخواهی باشگاه و خود بیرانوند و همچنین آن فیلم را در نظر گرفتیم و رای دادیم، ان‌شاءالله که عادلانه باشد.

به گزارش ایسنا، بعد از بازی پرسپولیس با تراکتور در تبریز، فیلمی منتشر شد که در آن بیرانوند هنگام خروج از زمین با حرکت دست به هواداران تبریزی واکنش نشان داد. او بعد از این اتفاق در صحبت‌هایش اعلام کرده بود که آن حرکت را به نشانه پیروزی برای هواداران پرسپولیس انجام داده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده محمد شفیع فیضی زاده -ایلام

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده{محمد شفیع فیضی زاده امروز پنجشنبه ۱۳ فروردین‌ماه از طریق فرودگاه شهدا وارد شهر ایلام شد و طی آیینی مورد استقبال مسئولان استانی و نیروهای نظامی و انتظامی و مردم قدرشناس ایلام قرار گرفت. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079011 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار ایلام همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • شعار هواداران استقلال علیه بیرانوند / رونمایی از لقب جدید برای آتیلا حجازی
  • بیداری انسانی در جهان در حال گسترش است
  • مسوولان از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد شمال فارس نیز استفاده کنند
  • استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده محمد شفیع فیضی زاده -ایلام
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • تراکتور و استقلال به دنبال مساوی بودند
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم