Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: با تلاش صدا و سیمای مرکز کرمان، شورو شعور عاشورایی مردم دیار کریمان، به طور زنده از قاب رسانه برای مردم سراسر ایران و دوستداران اهلبیت (ع) در جهان پخش شد.

علیرمضانی با تجلیل از شور وصف ناپذیر مردم دوستدار ولایت گفت: پخش زنده عزاداری مردم استان کرمان از رسانه‌های داخلی و خارجی و عاشق مکتب اهل بیت در عاشورای حسینی یکبار دیگر نشان داد مرم ما شهادت طلب و پیرو اهل بیت علیهم السلام هستند و در این راه و مکتب استوار ایستاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرمضانی بیان داشت: درروز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی عزاداری‌های مردم عاشورایی استان کرمان در بیش از ۲۰ نقطه از استان پهناور کرمان وبه طور زنده از شبکه استانی سیمای مرکز کرمان پخش و همزمان از ۱۳ شبکه داخلی و خارجی و بین المللی پخش شد.

او بیان داشت:شبکه‌های داخلی ۱، ۲، ۳، ۵ تهران، خبر، قرآن، آموزش، امید، العالم، پرس تی وی، افق، شما و جام جم از جمله شبکه‌هایی بودند که عزاداری مردم کرمان را منعکس کردند.

علیرمضانی افزود:مسجد قائم و صفه عزاخانه در شهر کرمان و مهمترین مراکز تجمع عزاداران حسینی در شهرستان‌های بم، رفسنجان، سیرجان، زرند، جیرفت، بردسیر، عنبرآباد، شهربابک، فهرج، نرماشیر، انار، بافت، ریگان، کهنوج و بخش‌های ماهان و راین کرمان، نوق و کشکوئیه رفسنجان، زیدآباد، بلورد و هماشهر سیرجان، اهل سنت ریگان و آسمینون منوجان از مناطقی هستند که عزاداری مردم دراین مناطق پوشش داده شد.

او تصریح کرد:برای برقراری این ارتباطات زنده همه امکانات برنامه سازی صدا و سیمای مرکز کرمان بسیج شد و از همه امکانات مخابراتی و ارتباطی رسانه استانی استفاده شد تا گوشه‌هایی از عظمت آئین‌های عزای حسینی و شور و شعورعاشورایی مردم دیار کریمان، انعکاس کشوری و جهانی پیدا کند.

علیرمضانی همچنین افزود: عزاداری مردم شهر بزنجان بافت درعصر عاشورای حسینی و مراسم شام غریبان در بم و حسینیه ثارالله شهر کرمان به طور زنده از شبکه استانی سیمای مرکز کرمان پخش و از برخی شبکه‌های سراسری و بین المللی بازپخش شد.

او اظهار کرد:در ارتباط با شبکه‌های سراسری به صورت زنده در تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴۱۰ دقیقه برنامه داشتیم که تولیدی برنامه سیما ۱۸۴۵ دقیقه، ارتباط با بخش‌های استان ۵۸۵ دقیقه، ارتباط رادیویی ۴۲۰ دقیقه و ارتباط با گزارشگران سراسری و استانی در مجموع ۹۶ دقیقه بوده است.

مدیر کل صدا و سیمای مکرز کرمان همچنین با اشاره به ارتباط‌های متعدد رادیویی و تلویزیونی با سراسر کشور و با گزارشگران گفت: در رادیو با گزارشگران مراکز خوزستان، زنجان، خراسان رضوی، سمنان، خراسان شمالی، شبکه جوان، رادیوزیارت و رادیو ایران و در تلویزیونی با استان‌های همدان، فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان وآبادان ارتباط برقرار کردیم.

علیرمضانی بیان کرد:در تاسوعا و عاشورای حسینی در دو برنامه عزاداری‌ها را به صورت منسجم منعکس شد، در بخش تولید سیما برنامه با نوای کاروان و در بخش رادیو ویژه برنامه شور حسینی در این ایام تداک دیده شده بود که مسئولیت انعکاس عزاداری و مراسمات معنوی مردم را عهده دار بود.

صدا و سیمای مرکز کرمان، در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان به ویژه طی تاسوعا و عاشورای حسینی ۴ هزارو ۴۷۷ دقیقه برنامه تولید و از شبکه‌های داخلی وخارجی منعکس کرد.

انتهای پیام/س

پخش ۴ هزارو ۴۷۷ دقیقه برنامه ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی از رسانه استانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما عاشورای حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان

رسول شکری نیا با اشاره به اینکه صداوسیما فرصت تبلیغاتی برای هر دو نامزد در حوزه گنبدکاووس برای بیان مطالبشان را فراهم کرد، گفت: فیلم‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود.

وی افزود: از بین دو نامزد، یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • شهروند خبرنگار انعکاس صدای مردم
  • از «نیکا» تا «یسنا»
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس