Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:01:05 GMT

از مجری شدن آقای بازیگر تا اتفاق‌های جدید در صداوسیما

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۶۱۱۰

از مجری شدن آقای بازیگر تا اتفاق‌های جدید در صداوسیما

در این بسته خبری رویدادهای مهمی که امروز در صداوسیما رخ داد را بررسی می کنیم.

زندگی شهریار در «طبیب دل» رادیویی شد

داستان زندگی «شهریار» شاعر معاصر ایرانی در قالب سریال رادیویی «طبیب دل» از رادیو نمایش پخش می‌شود.

نمایش «طبیب دل» را علی دنیوی ساروی بر اساس زندگی استاد شهریار، به رشته تحریر در آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال رادیویی به کارگردانی رضا عمرانی، تهیه کنندگی محمد مهاجر، با هنرمندی مهین نثری، علی زرینی، احمد گنجی، نورالدین جوادیان، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکتوری نرگس موسی‌پور،

هر روز ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

مافیای بهنام تشکر در تلویزیون

به زودی بهنام تشکر همراه با مسابقه «مافیا» به آنتن شبکه سلامت سیما می‌آید.

مسابقه «مافیا» با هدف افزایش قوه تشخیص و با شرکت ۱۶۰ نفر از برگزیدگان مرحله نخست از شبکه سلامت سیما پخش می شود.

علیرضا سلطانی تهیه کننده این مسابقه با اعلام این خبر گفت: این شرکت کنندگان از میان بیش از ۴۰۰ متقاضی و با آراء هیات داوران در بازی های مقدماتی انتخاب و در ۵ مرحله به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: «مافیا» مسابقه ای خانوادگی است و در آن فرد با آزمون و خطا سعی دارد به شناسایی افراد دیگر بپردازد. در این بازی افراد به ۲ گروه مافیا و شهروندان تقسیم و نبرد میان ۲ گروه آگاه و ناآگاه شبیه سازی می شود. در این مسابقه افراد به صورت پنهانی تعیین نقش می شوند و اکثریت شهروند این فرصت را پیدا می کنند تا افراد مافیا را شناسایی و برای حذف آنها رای دهند.

تهیه کننده «مافیا» از علاقمندی جوانان و نوجوانان به این بازی سخن گفت و ادامه داد: بومی سازی بازی مشابه هدف اصلی برنامه بوده و منتج به تولید ۳۲ مسابقه جذاب در دکوری به مساحت ۳۰۰ متر تصویربرداری شد. این دکور بیشتر بر فضای نوری متمرکز شده است و تغییرات نور باعث تغییر در فضای دکور می شود.

حضور بهنام تشکر به عنوان مجری مسابقه از دیگر موضوعاتی بود که علیرضا سلطانی به آن اشاره و بیان کرد: آقای تشکر برای اولین بار به عنوان مجری در برنامه های تلویزیونی حضور پیدا کرده است و توانست به خوبی مسابقه را اداره کند.

عوامل این مسابقه عبارتند از: تهیه کننده: علیرضا سلطانی، کارگردان: افشین اربابی، مجری طرح: محمد رجایی.

سه انتصاب جدید در شبکه هفت سیما

با حکم مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه هفت سیما صمد پورنصاری مدیر پخش شبکه هفت سیما، حمید حامدی مدیر طرح و برنامه شبکه و سعید معدن کن مدیرگروه آموزش های رسمی این شبکه شدند.

در بخشی ازحکم صمد پورنصاری به عنوان مدیر پخش شبکه هفت سیما آمده است:

استفاده بهینه از تجربیات همکاران توانمند و خلاق در حوزه پخش، توجه به کادرسازی و کاربست ساز و کارهای نوین برای مدیریت مجموعه حساس و تاثیرگذار پخش، روزآمد کردن سیستم ها و روش ها برای بهره وری هرچه بیشتر، توجه و تمرکز جدی تر آرایش و چیدمان برنامه ها و میان برنامه با هدف جذابیت آنتن از جمله وظایف شما در این مسئولیت است.

در بخشی از حکم حمید حامدی به عنوان مدیر طرح و برنامه نیز آمده است:

توجه اکید به رویکرد راهبردی شبکه در خصوص مهارت آموزی و شعار محوری «مردم، آموزش، مهارت» در همه طرح ها و برنامه ها به نحو مقتضی، طراحی برنامه های موثر و جذاب به منظور ارتقای جایگاه شبکه و افزایش مخاطبان هدف، رویکرد مبنایی و مستمر به بیانیه گام دوم و راهبردهای حوزه محتوا در سازمان و ایجاد سازو کار مناسب برای تسری این راهبردها به برنامه های صف و تبدیل آن ها به کاربست رسانه ای از جمله وظایف شما در این مسئولیت است.

همچنین در بخشی از حکم سعید معدن کن به عنوان مدیرگروه آموزش های رسمی این شبکه آمده است:

کیفیت و کمیت  آموزش های رسمی در جامعه امروز تبدیل به بزرگترین دغدغه خانواده ها، کارشناسان و مسئولان حوزه های مختلف علمی مهارتی شده است. لذا توجه به آموزش های کاربردی و مهارت محور و نیز تمرکز بر مقوله دانایی منتج به توانایی، عطف نظر به «علم نافع» برای نسل جوان با عنایت به رویکرد مبنایی و اساسی «مردم، آموزش، مهارت»، تاکید بر تولید برنامه های جذاب و تاثیرگذار منطبق با اهداف و ماموریت های شبکه از وظایف شما در این مسئولیت است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجری تلویزیون تلویزیون رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود، در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی رهبر انقلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی از پخش تلاوت ترتیل روزانه یک جز از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان شهر مقدس قم، از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل و قدردانی کردند.

مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شبکه قرآن و معارف سیما و با تحسین از این نوجوانان عزیز علاقه‌مند به قرآن کریم فرمودند: «مکرراً این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه‌ی قرآنی لذت میبرم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

برنامه تلاوت روزانه یک جز از قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط و در ماه مبارک رمضان پخش و هم اکنون نیز بعد از برنامه اذانگاهی ظهر هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما رسانه پخش می‌شود.

کد خبر 747941

دیگر خبرها

  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • ببینید | اعتراف عجیب مجری زن جنجالی صدا و سیما با چاشنی آشپزی
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»