Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان امروز با رئیس و نمایندگان عضو کمیسیون اصل ۴۴، دیوان محاسبات، سازمان خصوصی‌سازی و مدیران بورس و فرابورس برای تسریع در روند واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی جلسه داشت.

در این نشست ۲ ساعته، دستگاه‌های مسئول در روند واگذاری این ۲ باشگاه گزارش‌هایی از آخرین اقدامات خود را به وزیر ورزش و جوانان ارائه کردند و شیوه زمان‌بندی خصوصی‌سازی ۲ باشگاه به بحث و نظر گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی‌فر در این جلسه با تاکید بر عزم دولت و وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری هر چه سریع‌تر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: زمان‌بندی مجموعه بر واگذاری هر چه سریع‌تر و تا پایان سال است و مجموعه گزارش‌های سازمان‌ها و دستگاه‌های دست‌اندرکار برای طی شدن مسیر خصوصی‌سازی بسیار مثبت و امیدوار کننده است.

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته گفت: واگذاری صحیح، قانونی، کارشناسی و مطمئن این ۲ باشگاه هدف همه‌ی ما اعم از دولت و مجلس است و امیدواریم این اتفاق مهم در دولت دوازدهم صورت گیرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی از صبح امروز آغاز شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نمایندگان مالکین جدید سرخابی‌ها نیز در این جلسه حضور دارند.

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری از آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • وزیر اقتصاد: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • خاندوزی: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی