Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با محکوم کردن اظهارات اخیر نتانیاهو مبنی بر الحاق دره اردن و بخش مهمی از کرانه غربی به سرزمین‌های اشغالی، گفت که نتانیاهو برای بقای خود در عرصه قدرت، به نابودی زودتر اسراییل کمک بزرگی می‌کند.

حسین امیر عبداللهیان اظهارات "نسنجیده، انتخاباتی و تهدید آمیز" نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر الحاق دره اردن و بخش مهمی از کرانه غربی به سرزمین‌های اشغالی را "افشای بخشی از برنامه و نیات پلید آمریکا و صهیونیست‌ها با پوشش طرح به اصطلاح معامله قرن" خواند و این مواضع را به شدت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، نخست وزیر جنجالی و کودک کش رژیم صهیونیستی را هیتلرک (هیتلر کوچک) جدیدی برای جهان توصیف کرد که "قصد دارد در پناه حمایت‌های دولت ترامپ و لبخند و پول برخی سران کشورهای نفتی، منطقه را به سمت جنگی فراگیر سوق دهد که با تصور کاملا نادرست نتانیاهو، کشورهایی درگیر آن جنگ شوند اما اسراییل در پناه حمایت آمریکا امن بماند."
وی افزود: در صورت اقدام غیرقانونی و مغایر تمام قوانین بین المللی صهیونیست‌ها، ملت مبارز فلسطین و مقاومت در پاسخ به این بازی با آتش ، به صهیونیست‌ها، درس بسیار بزرگی خواهند داد.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از هرگونه اقدامی علیه نقض حقوق مشروع ملت فلسطین و تحقق حقوق مشروع آنها از جمله آزادی سرزمین اشغالی فلسطین ، تشکیل کشور فلسطین در سرتاسر سرزمین های تاریخی و آزادی قدس شریف قویا حمایت می‌کند و از مجامع بین‌المللی مجالس و دولت‌ها و مردم آزاده جهان دعوت می‌کند برای حفظ صلح و ثبات جهانی و ممانعت از جنگ طلبی رژیم صهیونیستی و نیات شوم آن صرفا به صدور بیانیه اکتفا نکنند.
وی تاکید کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی و صهیونیست‌ها باید از رویاهای خود فاصله بگیرند و بدانند مبارزین فلسطینی و منطقه با تمام توان و تجارب اندوخته از جنگ ٣٣ روزه(حرب تموز) و جنگ‌های غزه، برای دادن درس فراموش نشدنی و تاریخی به صهیونیست‌ها لحظه شماری می‌کنند و نتانیاهو برای بقای خود در عرصه قدرت، به نابودی زودتر اسراییل کمک بزرگی می‌کند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: امیرعبداللهیان احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین

امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت‌های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، در  دیدار  امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، به گفتگو و تبادل نظر  در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس سران اسلامی پرداخت.

 امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد.

حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدارش با همتای ایرانی، موضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین را ارزشمند و تحسین برانگیز خواند.

وزیر خارجه بنگلادش در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و قاطع کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اسرائیل در غزه تاکید کرد.

متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیاگفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مصر در گامبیاامیرعبداللهیان عازم گامبیا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • پاسخ روسیه به اظهارات بورل: یک اعتراف عالی! فرمول صلح همین است
  • واکنش مسکو به اظهارات بورل درباره پایان جنگ اوکراین
  • مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است
  • واکنش روسیه به بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا
  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • انتقاد «یائیر لاپید» از دخالت تندروهای صهیونیستی در ارتش
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...
  • روایتی دیگر از چهره جدید دانشگاه کلمبیا