Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسر طالبی مستندساز و کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: هم اکنون روی فیلمنامه‌ای سینمایی با موضوع اجتماعی کار می‌کنم که پس از آماده شدن شرایط لازم، تولید آن را آغاز خواهم کرد از سویی تولید مستند مستقلی را در دست دارم که حدود یک سال از فیلمبرداری آن می‌گذرد و کماکان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در کنار این‌ها، فیلمبرداری مجموعه مستند «رویای کارمانیا» که نام قدیم کرمان است را به پایان رساندیم و در حال تدوین آن هستم.

این کارگردان ادامه داد: این مستند به موضوعات مختلف گردشگری در حوزه‌های اماکن باستانی، مردم شناسی، موسیقی نواحی و ... و همچنین به شناخت طبیعت ناشناخته استان کرمان می‌پردازد.

طالبی گفت: ما این مجموعه مستند را در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای شبکه مستند تولید کردیم که پخش آن به زودی آغاز خواهد شد.

طالبی ادامه داد: کارگردانی، فیلمبرداری و تهیه کنندگی «رویای کارمانیا» بر عهده خودم بود و تهیه کننده میترا روحی منش، صدابردار مجید حسینی، راوی مهدی خلیلی و سرپرست پژوهش تمنا رستگار بودند.

آخرین مستند یاسر طالبی «دلبند» نام داشت که در بخش مستند سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

«دلبند» در جدیدترین حضور جهانی خود جایزه بهترین فیلم مستند شبکه توسعه سینمای آسیا- اقیانوسیه (Netpac) در چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی اولجو (Ulju) کره‌جنوبی را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مستند فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند

به گزارش قدس آنلاین، پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد که شورا بعد از بررسی درخواست ها و موارد مطرح شده، قرارداد ۲ فیلم را ثبت کرد.

به این ترتیب قرارداد فیلم سینمایی «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد (پخش این فیلم بر عهده تهیه کننده اثر است) به ثبت رسید. همچنین فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» اکران خواهد شد.

مقرر شد اکران فیلم سینمایی «تگزاس ۳» از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلم «عامه‌پسند» با بازی باران کوثری و فاطمه معتمدآریا
  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • کارکرد انتقادی فیلم‌های مستند کمرنگ شده است
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان