Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@13:22:09 GMT

تشویق کودک به مسواک زدن با فناوری

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۶۶۸۹

تشویق کودک به مسواک زدن با فناوری

مسواک زدن را در کودکانتان با Brush Monster به فعالیتی جذاب و هیجان انگیز تبدیل کرده و عادت‌های صحیح بهداشت دهان و دندان را در آنها نهادینه کنید. بیتا میرعظیمی خبرنگار  این مسواک هوشمند با بهره‌گیری از فناوری واقعیت افزوده، نحوه صحیح مسواک زدن را به کودک آموخته و عادت‌های بهداشتی و درمانی مناسب را در آنها تقویت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها کافی است والدین اپلیکیشن این مسواک را در تلفن همراه یا تبلت خود نصب کرده و آموزش صحیح مسواک زدن را از طریق راه‌اندازی یک بازی هیجان انگیز و جذاب آغاز کنند. کودک با در دست گرفتن این مسواک، تصویر خود را در تلفن همراه یا تبلت مشاهده کرده و مراحل صحیح مسواک زدن دندان را به‌ صورت گام به گام و از طریق یک بازی جذاب پیگیری می‌کند. این سیستم با نمایش هیولا و دیگر نمادهای واقعیت افزوده مسواک زدن صحیح را به کودک آموخته و با اتمام کار به کودک امتیاز می‌دهد.  این فناوری مراحل تمیز کردن دندان و زبان را از طریق به نمایش درآوردن یک بازی، به کودک آموزش داده و استقلال در انجام کارهای شخصی و بهداشتی را به آنها هدیه می‌دهد.  این سیستم جذاب و مهیج ابزاری عملی برای پرورش کودکی مستقل به شمار رفته و علاوه بر تشویق کودک به مسواک زدن دائمی، نحوه صحیح مراقبت از دندان‌ها را به آنها آموزش می‌دهد. فناوری واقعیت افزوده دندان‌های کودک را در صفحه نمایش تلفن همراه یا تبلت به نمایش درآورده و پس از مسواک صحیح در بخش هایی از دندان، اجازه تمیز کردن بخش های دیگر را به کودک صادر می‌کند.  به این ترتیب کودک با نحوه صحیح مسواک زدن آشنا شده و به‌دلیل مهیج بودن این فناوری، تلاش می‌کند تا دندان‌های خود را تمیز نگه داشته و از این فناوری امتیاز ویژه بگیرد.  این مسواک هوشمند علاوه بر جذاب بودن، گزارش‌هایی از سلامت دندان کودک را به تلفن همراه والدین ارسال کرده و آنها را در جریان بهداشت شخصی فرزندان شان قرار می‌دهد  و این فناوری ‌با قیمتی برابر 27 دلار امریکا فروخته می شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید

پخش زنده نماز جماعت ظهر به امامت یکی از بانوان در دبستان عترت لویزان در روز گذشته، سوالاتی را در فضای مجازی به همراه داشته که آیا امامت بانوان در نماز جماعت، صحیح است یا خیر؟ که به انتشار نظر مراجع عظام تقلید خواهیم پرداخت:

* حضرت آیت الله خامنه ای:

امامت زن در نماز جماعت فقط برای زنان جایز است.

* حضرت آیت الله سیستانی:

در صورتی که امام زن باشد احتیاط واجب آن است که امام زن در صف مأمومین باشد و از صف آن ها جلوتر نباشد.

* حضرت آیت الله مکارم شیرازی:

پیشنماز بودن زن برای زنان اشکالی ندارد.

* حضرت آیت الله نوری همدانی:

امامت زن برای زنان در صورتی که دارای شرایط نماز جماعت باشند، مانع ندارد.

* حضرت آیت الله وحید خراسانی:

امامت زن برای زن صحیح است.

* حضرت آیت الله شبیری زنجانی:

امامت زن بر زنان جایز است و بهتر است که در ردیف یکدیگر بایستند و امام جلوتر از دیگران نایستد.

دیگر خبرها

  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • کاشت درختچه کم آب بر گل محمدی در دهستان مرگور ارومیه
  • لبخند زیبا و جذاب، راز جذابیت لبخند بازیگران چیست؟
  • واکنش جود بلینگام به تشویق هواداران پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • آیا وضو یا تیمم با وجود آرایش و لاک ناخن صحیح است؟
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • بهترین زمان برای مسواک زدن / چند بار در روز مسواک بزنیم؟