Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی سفیران ایثار گفت: با هدف خدمت به مردم استان خوزستان و همچنین شهرستان دزفول گروه جهادی سفیران ایثار تشکیل و خدمت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

سیدعزیزاله پژوهیده در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در دزفول اظهار داشت: گروه جهادی مردمی و مستقل سفیران ایثار با حضور جمعی از فرزندان شهدا، رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم و جوانان مشتاق به‌کار محرومیت‌زدایی با هدف خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف مورد نیاز جامعه فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه مسئله حرکت جهادی در ملت ما نهادینه شده است گفت: کار جهادی فرصتی بسیار ارزشمند برای خودسازی، مطالبه‌گری، فرهنگ‌سازی و محرومیت‌زدایی است که باید برای اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

کرمان| حضور 6 ماهه گروه جهادی در گرمای طاقت‌فرسای روستای هیرگلوارائه خدمات پزشکی رایگان توسط گروه جهادی شهید هدایت در کرمانشاه+ تصاویر6200 گروه جهادی امسال به یاری استان‌های سیل زده شتافتند
پژوهیده با اشاره بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری به کارهای جهادی افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب و در بیانات خود به کارها و اقدامات جهادی تاکید ویژه‌ای کرده‌اند باید در اجرای برنامه‌های جهادی به ویژه در عرصه‌های فرهنگی توجه ویژه و موثری داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: گروه جهادی سفیران ایثار با محوریت عمق بخشی انقلاب اسلامی در بین جوانان، خدمت‌رسانی فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، تبلیغات، عمرانی، بهداشتی و نیز آموزش و رفع محرومیت فعالیت می‌کنند.

مسئول گروه جهادی سفیران ایثار گفت: گروه جهادی سفیران ایثار گروه جهادی مستقل با شماره ثبت 987319819828 سازمان بسیج سازندگی استان خوزستان بوده که تمامی هزینه‌های آن توسط خیرین انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت