Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:17:17 GMT

والیبال قهرمانی آسیا/ ایران ۲ – قطر ۰

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۶۷۳۲

والیبال قهرمانی آسیا/ ایران ۲ – قطر ۰

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از رقابتهای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ به مصاف تیم ملی قطر رفت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از رقابتهای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ تهران، ساعت ۱۸:۳۰ امروز (شنبه) ۲۳ شهریور ماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به مصاف تیم ملی قطر رفت.

تیم ملی ایران با پیراهن دوم (قرمز) و با ترکیب میلاد عبادی پور، سعید معروف، پوریا فیاضی، مسعود غلامی، امیر غفور، علی شفیعی و محمدرضا حضرت پور بازی را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست اول: ۲۵ - ۱۸ ایران
از آغاز بازی دو تیم به صورت پایاپای پیش رفتند تا اینکه ایران با آبشار امیر غفور ۸ – ۷ وقت استراحت فنی اول را کسب کرد. با شروع مجدد بازی عملکرد خوب سعید معروف در زدن سرویس دریافتهای تیم قطر را دچار مشکل کرد تا اختلاف دو تیم به ۶ امتیاز افزایش یافته و ایران ۱۶ – ۱۰ وقت استراحت فنی دوم را پیروز شود.

با شروع مجدد بازی عملکرد خوب بازیکنان چون میلاد عبادی پور در دفاع، باعث شد اختلاف دو تیم در امتیاز ۲۲ – ۱۴ به ۸ امتیاز برسد. در ادامه قطر سه امتیاز متوالی را توسط ابراهیم کسب کرد و اختلاف در حالی به ۵ امتیاز کاهش یافت که ایران ۲۲ – ۱۷ پیش بود.

در نهایت با اشتباه پاسور قطر ایران ۲۵ – ۱۸ ست نخست بازی را پیروز شد.

ست دوم: ۲۵ – ۱۵ ایران
پس از بیرون رفتن سرویس ابراهیم پشت خط زن تیم قطر و عملکرد درخشان فیاضی در خط سرویس، ایران ۶ – ۲ از حریف پیش افتاد تا قطریها تقاضای وقت استراحت کنند. با ورود دو تیم به زمین سرویس های خوب فیاضی ادامه داشت تا در نهایت ایران ۸ – ۲ وقت استراحت فنی اول را به نفع خود کند.

روی دفاع عبادی پور ایران ۱۳ – ۵ پیش افتاد تا اختلاف به ۸ امتیاز افزایش یافته و قطری ها مجبور به تقاضای وقت استراحت شوند. عملکرد خوب بازیکنان ایران در دفاع  و سرویس ادامه داشت تا ۱۶ – ۹ وقت استراحت فنی دوم را به دست آورند.

با درخشش علی اصغر مجرد سرعتی زن جوان تیم ملی و میلاد عبادی پور در حمله، اختلاف دو تیم در حالی به ۹ امتیاز افزایش یافت که نتیجه بازی ۱۹ – ۱۱ به سود ایران شد. در نهایت ایران با اختلاف ۱۰ امتیازی، ۲۵ – ۱۵ ست دوم بازی را با برتری قاطع پشت سر گذاشت.

این خبر تکمیل می شود

منبع: ایسنا

کلیدواژه: والیبال قهرمانی آسیا 2019 ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد

 شاگردان لوئیس انریکه با کسب یک پیروزی قاطع در دیداری معوقه در شرف کسب عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه قرار گرفتند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه، چهارشنبه شب از ساعت 20:30 به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان تیم لوریان بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

عثمان دمبله دو بار در دقایق 19 و 60 و کیلیان امباپه نیز دو بار در دقایق 22 و 90 گل‌های میهمان پاریسی‌ را به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف هم در دقیقه 73 توسط بامبا با پاسی از بنجامین مندی ستاره سابق منچسترسیتی رقم خورد.

با این نتیجه PSG، بیستمین پیروزی در سی‌امین بازی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را کسب کرد و اکنون در آستانه کسب قهرمانی قرار گرفته است. در واقع در صورت ناکامی موناکو در کسب پیروزی خانگی از لیل - دیداری که از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز شده است - قهرمانی پاریسی‌ها مسجل خواهد شد.

در جدول رده‌بندی پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیل با 52 امتیاز سوم است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 2 عامل مهم برای ماندن امباپه در پاریس کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن می‌رود!‏

دیگر خبرها

  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین