Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:18:46 GMT

دیدار فردا شش امتیازی است

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۶۷۹۵

دیدار فردا شش امتیازی است

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری افزود: خوشحالیم از اینکه  بار دیگر بعد از چند سال در استان بوشهر هستیم و به بهانه بازی فوتبال به دیدار دوستان آمدیم.

او ضمن تبریک به هئیت فوتبال استان بوشهر به خاطر انخاب به عنوان بهترین هئیت فوتبال ادامه داد:  مردم این استان علاقه‌مند به فوتبال هستند و فوتبال در این استان ریشه و سابقه قوی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم پیکان بیان کرد: دو تیم شاهین و ایرانجوان در بوشهر از دیرباز بازیکنان خوب و توانمندی داشته است.

فرکی عنوان کرد: دوستان و همکارانم زحمت کشیدند تا شاهین بوشهر به لیگ برتر صعود کند و اینکه ویسی  مربی این تیم از مربیان جوان و خوب فوتبال ماست.

او تاکید کرد: هم تیم شاهین و هم ما با دو باخت در انتهای جدول هستیم و تلاش می‌کنیم به شرایط مناسب برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان  افزود: متأسفانه پیکان و شاهین در هفته سوم باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند. به تقدیر الهی معتقد هستم و امیدوارم هر چه خیر است در بازی فردا اتفاق بیافتد.

فرکی گفت: ما برای پیروز شدن به بوشهر آمده‌ایم و شاهین هم همین هدف را دارد. امیداروم شاهد بازی خوبی باشیم و تماشاگران بازی خوبی را ببینند.

او یادآور شد: هر دو تیم بازیکنان جوان و خوبی دارند و بازی فردا می‌تواند جذاب و دیدنی باشد انتظار من این است که بازیکنانم همه‌ی تواننشان را به کار بگیرند.

سرمربی تیم پیکان تصریح کرد:این بازی برای هر دو تیم شش امتیازی است. امیدوارم بتوانیم دست پر از میدان خارج شویم و در ادامه راه هم برای شاهین آرزوی موفقیت می‌کنم.

فرکی  بیان کرد: ما دو بازیکن خیلی خوب فصل گذشته پارس جنوبی را جذب کردیم. با توجه به وقفه‌ای که در شروع لیگ به وجود آمد، فرصتی برای ما پیش آمد که هماهنگ‌تر شویم.

او تاکید کرد: ۱۸ بازیکن از فصل گذشته از تیم ما جدا شدند و یک سری از آن‌ها خودشان تصمیم به جدایی گرفتند و تعدادی هم مدنظر ما نبودند.

سرمربی تیم پیکان گفت:  ۹ بازیکن به جمع ما اضافه شدند که دو نفر از بازیکنان جدید بوشهری هستند هستند بازیکنان بوشهری ما فصل گذشته از بهترین‌ها در تیم خودشان بودند.

فرکی بیان کرد:پیکان برای هماهنگی نیلاز به زمان دارد در بازی قبل نتیجه پرگلی رقم خورد، ولی در نهایت به نساجی باختیم، اما عملکردمان بهتر از بازی اول بود.  

او در مورد نتایج بد پیکان و شاهین در دو هفته ابتدایی لیگ تصریح کرد: کوتاه می‌گویم، مشکلی نداریم و هنوز در ابتدای راه هستیم و با نتایج مقطعی نباید در مورد تیم‌ها قضاوت شود. ما و شاهین فرصت زیادی داریم.

انتهای پیام/م

امیدوارم بتوانیم دست پر از میدان خارج شویم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنجال ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!

به گزارش ورزش سه، دیدار آلومینیوم - پیکان تداعی کننده یک خاطره تلخ برای بازیکنان و کادرفنی این تیم اراکی است و در این مسابقه آنها مرتضی تبریزی بازیکن باتجربه خود را از دست دادند و تبریزی با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی رو به رو شد و فصل برای او به پایان رسید.

مرتضی تبریزی در دقیقه 71 بازی با پیکان پس از برخوردی که درون زمین ایجاد شد روی زمین افتاد و پس از حضور کادر پزشکی تیم آلومینیوم از زمین بازی خارج شد و پس از بررسی بیشتر پزشکان مشخص شد که او از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده و فصل را از دست داده است.

این اتفاق تلخ یکی از بازیکنان باتجربه آلومینیوم را از دسترس مجتبی حسینی خارج کرد و با توجه به شرایطی که در ادامه برای این تیم اتفاق افتاد و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و جدایی چند بازیکن از جمع سفید و سبزپوشان اراکی، جای خالی مرتضی تبریزی در بازی برگشت مقابل پیکان بیشتر به چشم خواهد آمد.

این بازی که جنجال‌های داوری زیادی داشت با مصدومیت مرتضی تبریزی پراتفاق‌تر هم شد و تقابل این دو تیم برای مهاجم سابق باشگاه استقلال یک تقابل عادی نخواهد بود و برای او یادآور یک اتفاق تلخ است!

دیدار تیم‌های پیکان و آلومینیوم 17 اردیبهشت ساعت 17:00 برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد