Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@12:24:38 GMT

تشیع پیکر علامه‌ مجاهد شیخ حسین کورانی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۶۸۰۴

تشیع پیکر علامه‌ مجاهد شیخ حسین کورانی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی علامه بهلول گنابادی گفت: درپایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی ضمن اندازه گیری شاخص توده بدنی (BMI) و فشارخون، توصیه‌های لازم در خصوص سبک زندگی سالم به مراجعه کنندگان ارائه و برشور‌های آموزشی در خصوص رژیم غذایی سالم توزیع شد.
 دکتر مهدی پاسبان افزود: این پایگاه به مدت ۳ روز در ورودی بیمارستان و درمانگاه تخصصی برپا شد و ضمن اندازه گیری شاخص توده بدنی (BMI) و فشارخون، توصیه‌های لازم را در خصوص سبک زندگی سالم به بیش از ۲۰۰ مراجعه کننده ارائه و برشور‌های آموزشی در خصوص رژیم غذایی سالم توزیع شد.
 وی گفت: واحد آموزش سلامت بیمارستان علامه بهلول گنابادی در راستای برنامه‌های ملی سلامت، برنامه‌های متعدد آموزشی را طبق تقویم سلامت در حوزه‌های سلامت از جمله خودمراقبتی و سبک زندگی سالم، تغذیه سالم و فعالیت بدنی، سلامت روان، عوارض استعمال سیگار و دخانیات، پیشگیری از بیماری‌های مزمن غیرواگیر دیابت، فشارخون، سرطان و سکته مغزی در طول سال اجرا می‌کند. 
 دکتر پاسبان افزود: آموزش‌های گروهی به مراجعین در درمانگاه تخصصی و همراهان بیماران در بخش‌های بستری بیمارستان علامه بهلول گنابادی توسط کارشناس واحد آموزش و سلامت بیمار همراه با پخش فیلم‌های آموزشی و توزیع بروشور‌های آموزشی ارائه می‌شود. 
 
 

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • اظهارنظر مجاهد درباره سفرهای مقامات متعدد سیاسی به کابل
  • فضیلت‌گرایی اخلاق توحیدی برترین مرتبه اخلاق است
  • برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد