Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@01:23:35 GMT

۵ نقشه اصیل فرش لری در لرستان تهیه شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۶۸۲۲

۵ نقشه اصیل فرش لری در لرستان تهیه شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  محمدرضا صفی خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در راستای احیای فرش لری و با مشارکت تمام طراحان لرستان، پنج نقشه اصیل فرش در استان تهیه و در اختیار بافندگان استان قرار گرفت.

او اظهار داشت: در حال حاضر بافندگان در نقاط مختلف استان مشغول بافت این نقشه‌ها هستند تا با در نظر گرفتن تمام موارد فنی، تولیدات خود را در اختیار مردم کشور قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، عنوان کرد: انتظار داریم که ۲۳ هزار بافنده فرش لرستان که فعالیتشان به طور عمده در راستای نقشه‌های استان‌های دیگر بوده با این رویکرد جدید کمک کنند که هم فرهنگ فرش لری احیا شود و هم به عنوان یکی از مهم‌ترین تولیدات اقتصادی لرستان از آن به عنوان یک ظرفیت اقتصادی استفاده کنیم.

انتهای پیام/م

تهیه ۵ نقشه اصیل فرش لری در لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنایع دستی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس

تین نیوز

مدیرکل راه آهن استان قم با اشاره به راه اندازی چهارمین قطار مسافربری ۵ ستاره قم مشهد و بالعکس گفت: امروز شاهد راه اندازی قطار رویال هستیم که صفر تا صد آن تولید داخل بوده و گامی در جهت رشد تولیدات داخلی محسوب می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، غلامحسین دباغ در حاشیه این مراسم، با اشاره به سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: امروز شاهد راه اندازی قطار رویال هستیم که صفر تا صد آن به دست مهندسین توانمند کشورمان بوده و گامی در جهت رشد تولیدات داخلی محسوب می شود.

دباغ با اشاره ظرفیت قطار رویال افزود: این قطار ۴ تخته و ۵ ستاره بوده که ظرفیت آن ۳۲۰ نفر است.

وی گفت: زمان حرکت قطار مذکور از قم ساعت ۱۵:۴۵ و از مشهد ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه خواهد بود و حرکت آن به صورت یک روز در میان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • برداشت حدود ۶۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • اجری موفق طرح نور در کرمانشاه
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه
  • افزایش ۳۲ درصدی جمعیت دام سنگین نژاد اصیل کشور
  • فراجا مرزبان حجاب است متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان