Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@22:27:03 GMT

استخدام کارشناس مهاجرت به آلمان در تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۶۸۳۱

کارشناس مهاجرت به آلمان آشنایی با زبان آلمانی آشنایی با فرآیند پذیرش دانشگاههای آلمان آشنایی با فرآیند استخدام نیروهای کار متخصص در آلمان آشنایی با روند اخذ ویزای کاری و تحصیلی کشور آلمان با سابقه کار مرتبط با روابط عمومی خوب جهت کار در موسسه اعزام دانشجو با مجوز رسمی وزارت علوم لازم به ذکر است که افرادی که سابقه کار در موسسات اعزام دانشجو و موسسات مهاجرتی را دارا باشند در اولویت استخدام قرار خواهند گرفت حقوق ثابت پورسانت  بیمه ساعت کار از 9 صبح تا 6 بعد از ظهر و پنج شنبه ها تا 14 بعد از ظهر گروه مهاجرتی هرمس با بهره مندی از مشاوران مهاجرتی و حقوقی متخصص و وکلای رسمی عضو انجمن مهاجرت کانادا ICCRC ، در سال 2004 با افتتاح دفتر تهران ، به طور رسمی فعالیت خود را در زمینه مشاوره امور مهاجرت و توسعه تجارت در اروپا و کانادا آغازنمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین سال به منظور سهولت ارائه خدمات و تسریع پروسه های مهاجرتی و پس از اخذ مجوز کاریابی بین المللی قصد تکمیل کادر اجرایی خود را در منطقه زعفرانیه (پالادیوم ) را دارد. متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند. تلفن: 02122654650 آدرس ایمیل: z_zandieh@yahoo.com وب سایت: www.hermesapply.com آدرس: محدوده کاری زعفرانیه، مقدس اردبیلی، نرسیده به مرکز خرید پالادیوم، پلاک 100، واحد 401

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله رئیسی دقایقی قبل به تهران بازگشت

رئیس جمهور پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه پس از سفر رسمی به دو کشور پاکستان و سریلانکا به تهران بازگشت.

برگزاری دیدارهای رسمی دوجانبه، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای مجموعاً ۱۳ سند همکاری بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر بود.

کد خبر 747722

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است
  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • رئیس جمهور ساعاتی قبل به تهران بازگشت
  • آیت‌الله رئیسی دقایقی قبل به تهران بازگشت
  • رییس جمهور وارد تهران شد
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • هیات اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد