Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@14:52:33 GMT

دنبال حرف‌های خاله زنکی نباشید!

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۶۹۵۶

دنبال حرف‌های خاله زنکی نباشید!

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در حاشیه مراسم کلنگ زنی مجتمع آبرسانی به ۱٦۵ روستای شهرستان بوکان در خصوص آخرین وضعیت انتخاب فرماندار این شهرستان به خبرنگاران گفت: محرمانه است. دنبال حرف‌های خاله زنکی نباشید!

او همچنین در خصوص عدم تخصیص اعتبارات کافی به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با بیان اینکه امروزه فعالیت‌های فرهنگی آذربایجان غربی در کشور سرآمد است، افزود: همه چیز بودجه نست، اینکه حوزه فرهنگی دچار رکود شده، حرف شماست و قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حدود چهار ماه است که شهرستان بوکان بدون فرماندار و بخشدار مرکزی است. همچنین شش ماه است که این فرمانداری بدون معاون سیاسی و اجتماعی اداره می‌شود.

چندی پیش سرپرست فرمانداری بوکان اعلام کرده بود که حوزه فرهنگی این شهرستان دچار رکود شده و نباید از نقد‌هایی که نسبت به این حوزه مطرح می‌شود فرار کرد.   انتهای پیام/م   آخرین وضعیت انتخاب فرماندار بوکان از زبان استاندار 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت دنبال رفع دغدغه‌های معلمان است + فیلم

استاندار کردستان گفت: امیدواریم دغدغه‌های معلمان در این دولت با انسجام و هماهنگی بین دستگاه‌ها در سطح ملی و استانی روز به روز کمتر شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، دوازدهم اردیبهشت روزی نام آشنا در تقویم کشور است. روزی که با سالروز شهادت معلم شهید انقلاب اسلامی؛ مرتضی مطهری گره خورده است. 

آیت‌الله مرتضی مطهری مشهور به استاد مطهری و شهید مطهری، به سان معلمی متعهد و مجاهد، در روشنگری‌ و معرفت افزایی آحاد گوناگون جامعه نقش بی‌بدیلی را ایفا کرد. آثار و اندیشه‌های این متفکر شهید در احیای تفکر دینی اصیل، بی‌پیرایه و منطبق با اقتضائات وقت انقلاب اسلامی، تأثیر به سزایی داشت. به همین سبب، دوازدهم فروردین با نام و یاد این معلم شهید انقلاب اسلامی در تقویم کشور به عنوان «روز معلم» نامگذاری شده است.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان با تبریک روز معلم؛ در توصیف جایگاه معلمان اظهار داشت: مقام معلمی بسیار بالا، والا و وجهی از «خلیفه الله‌ی» است چراکه تعلم کار خداوند متعال است. همه پیامبران نیز از سوی پروردگار برای معلمی مبعوث شدند.

وی با قدردانی از زحمات جامعه فرهنگی کردستان گفت: امیدواریم دغدغه‌های معلمان در حوزه‌های مختلف در این دولت با انسجام و هماهنگی بین دستگاه‌ها در سطح ملی و استانی روز به روز کمتر شود.

استاندار کردستان افزود: این دولت افتخار اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان که از مطالبات به حق این قشر تلاشگر بود، را در کارنامه خود دارد، امیدواریم که روز به روز شاهد خدمات و تکریم بیشتر جامعه ارجمند فرهنگیان استان باشیم.

در ادامه جایگاه معلمان از دیدگاه استاندار کردستان را به صورت ویدئویی ببینید:

.

12 تا 19 اردیبهشت ماه به عنوان هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • دولت دنبال رفع دغدغه‌های معلمان است + فیلم
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • تغییر چهره «خاله الیویا» در سریال «قصه‌ های جزیره» پس از گذشت ۳۴ سال (عکس)
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند