Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس‌راه استان سمنان با بیان اینکه طی یک هفته گذشته شش نفر بر اثر سوانح رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان سمنان جان باختند گفت: روز جمعه واژگونی ۲۰۶ به دلیل ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت در کیلومتر هفت محور ارادان-سرخه باعث مرگ در دم خانم ۷۵ ساله و مصدومیت شدید خانم ۳۵ ساله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه پنج‌شنبه نیز تصادف سمند و نیسان در محور دامغان-سمنان به پلیس‌راه گزارش شد افزود: این حادثه ساعت ۱۳:۳۰ حوالی روستای علی‌آباد ۱۵ کیلومتری دامغان به وقوع پیوست که جان باختن یکی از سرنشینان سمند را در پی داشت.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان تصریح کرد: مهم‌ترین حادثه رانندگی با سه کشته در کیلومتر ۹ محور دامغان- جندق به وقوع پیوست، افزود: در این تصادف ساعت ۱۰:۲۲ سه‌شنبه اتفاق افتاد موتورسیکلت به شدت با کامیون برخورد و جان باختن سه جوان رقم خورد.

سرهنگ کبیری بابیان اینکه در حادثه دیگر واژگونی پراید در کیلومتر ۱۲۷ محور میامی-حسین آباد کالپوش به وقوع پیوست، ابراز داشت: در این حادثه نیز متاسفانه یک نفر جان باخت و مصدوم حادثه نیز به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافت.

او با بیان اینکه مهم‌ترین حادثه رانندگی یک هفته اخیر جان باختن سه جوان در تصادف موتورسیکلت و کامیون در کیلومتر ۹ محور دامغان-جندق بود، تصریح کرد: این تصادف ساعت ۱۰:۲۲ سه‌شنبه به وقوع پیوست که در پی آن سه نفر جان باختند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان افزود: طی این هفته در استان سمنان حوادث رانندگی بسیاری به وقوع پیوست که عمده‌ترین دلایل آن‌ها خستگی، خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو بود.

سرهنگ کبیری تصریح کرد: واژگونی پژو ۴۰۵ کیلومتر ۲۵ محور سمنان-فیروزکوه، واژگونی پراید کیلومتر هفت محور سرخه-سمنان، واژگونی تریلی اسکانیا کیلومتر ۶۳ محور آرادان-سرخه و واژگونی پراید کیلومتر ۳۷ محور دامغان-شاهرود تنها گوشه از حوادث رانندگی بودند.

انتهای پیام / ر

هفته پر حادثه در محور‌های مواصلاتی استان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش قدس خراسان، سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: روز گذشته یک موتورسوار در میدان امام علی (ع) در سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: همچنین دیروز ۶۴ فقره تصادف جرحی و ۳۸۱ فقره تصادف خسارتی در مشهد رخ داد.

وی ادامه داد: ۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

اسدنژاد گفت: مرتکبان ۹۶۲ تخلف حادثه ساز هم طی شبانه روز گذشته در مشهد جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان