Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آبفار شهرستان رشت از قطعی ۲۴ ساعته آب شرب ۴۰۰ خانوار روستای گرباسده به دلیل نوسانات برق و در نهایت خارج شدن الکتروپمپ از مدار خبر داد و گفت: مشکل قطعی آب شرب این روستا تا فردا برطرف می‌شود. ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

رحمان حسین‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه آب شرب روستای گرباسده رشت با 400 خانوار حدود 24 ساعت به صورت کامل قطع شده است اظهار داشت: این اتفاق به دلیل نوسانات برق و در نهایت خارج شدن الکتروپمپ تأسیسات از مدار اتفاق افتاد و تا قبل از ظهر فردا نیز مشکل قطعی آب شرب این روستا برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور آبفار شهرستان رشت در پاسخ به این پرسش که چرا حل مشکل قطعی آب شرب روستای گرباسده طولانی شده عنوان کرد: اکیپ‌های شرکت آبفار شهرستان رشت برای رفع مشکل قطعی آب و تعریض الکتروپمپ از ساعات اولیه بروز این رخداد در محل حاضرند اما به دلیل مشکل جاده دسترسی انجام این عملیات طولانی شده است.

حسین‌نیا با بیان اینکه الکتروپمپ از مدار خارج شدن تأسیسات آب شرب روستای گرباسده با دست به هیچ عنوان از عمق چاه قابل حمل نیست تصریح کرد: برای انجام این کار اکیپ‌های آبفار شهرستان با جرثقیل و کلیه امکانات در محل حاضر شدند اما تاکنون به دلیل عدم تعریض جاده دسترسی، امکان ورود به تأسیسات را ندارد.

گیلان| رفع فرسودگی خطوط انتقال آب شرب روستایی لاهیجان 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد73 روستای استان یزد به شبکه آب شرب سالم و پایدار متصل شدندرکورد مصرف آب شرب در تهران شکست

وی با اشاره به اینکه امروز سه بار جرثقیل اکیپ آبفار به تأسیسات آب شرب روستای گرباسده اعزام شده است ابراز داشت: سال گذشته در مورد مشکل جاده دسترسی روستای گرباسده به سمت تأسیسات آب شرب تذکرات و اخطارهای زیادی به دهیاری و شورای اسلامی محل دادیم که حتماً جاده مذکور را تعریض و شن‌ریزی کنند.

مدیر امور آبفار شهرستان رشت عدم توجه اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای گرباسده به اخطارهای شرکت آبفار را مورد تأکید قرار داد و افزود: امروز با کمک بخشدار منطقه کار شن‌ریزی جاده دسترسی انجام شد و در صورت آماده‌سازی مسیر برای تردد جرثقیل، به سرعت کار تعویض الکتروپمپ تأسیسات آب شرب انجام می‌شود.

حسین‌نیا کمبود امکانات، تجهیزات و نیروهای خدماتی در شرکت آبفار را از محدودیت‌های این دستگاه برای ارائه خدمات جامع و کامل به مردم ساکن در روستاها دانست و اظهار داشت: پرسنل و کارکنان شرکت آبفار در کل گیلان و در شهرستان رشت با وجود این مشکلات و کمبودها به صورت جهادی مشغول خدمات‌رسانی هستند.

مدیر امور آبفار شهرستان رشت از آب‌رسانی به 162 روستای واقع در این شهرستان سخن گفت و تصریح کرد: در حال حاضر الکتروپمپ جدید، لوازم و یکسری تجهیزات با اعتباری بالغ بر 60 میلیون تومان خریداری شده است و اکیپ‌های شرکت آبفار به همراه جرثقیل صبح فردا برای تعویض الکتروپمپ خریداری شده اقدام می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه قطعی طولانی مدت آب شرب خواست شرکت آبفار استان گیلان و ادارات شهرستانی تابعه آن نیست خاطرنشان کرد: با تمام کمبودهایی که در شرکت آبفار استان گیلان وجود دارد آب‌‌رسانی به روستاهای استان و رفع مشکل آب شرب مردم مهم‌ترین اولویت‌ کاری مدیران و مسئولان مربوطه محسوب می‌شود.

مدیر امور آبفار شهرستان رشت رویکرد دولت به حوزه آب‌رسانی به روستاها را رویکردی سوبسیدی و یارانه‌ای دانست و اظهار داشت: سازو کار نحوه فعالیت و خدمات‌رسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی با شرکت آب و فاضلاب شهری کاملاً با هم متفاوت بوده از سویی دیگر شرکت آبفار نیز دستگاهی کاملاً زیان‌‌ده است.

انتهای پیام/ح

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر

اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در روستای سرکره دشتستان استان بوشهر با میزبانی اهالی شش روستای دشتستان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از روستای سرکره دشتستان، آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی شامگاه پنجشنبه در روستای سرکره استان بوشهر برگزار شد و ساکنین 6 روستای دشتستان ضمن پذیرایی از میهمانان، خانه‌هایشان را با تمام تجهیزات در اختیار این شرکت‌کنندگان در این رویداد قرار دادند.

آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در روستای سرکره استان بوشهر در بخش‌های «چاووشی‌خوانی، منقبت خوانی»، «پرده‌خوانی، نقالی» و «عکس روستایی» در روستای سرکره دشتستان با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

مدیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام در آیین اختتامیه این جشنواره با بیان اینکه رویکرد جشنواره فرهنگی هنری رضوی مردمی‌سازی و با مشارکت مردم دانست و اظهار داشت: آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با فرهنگ رضوی از اهداف مهم برگزاری جشنواره‌های رضوی در روستاها است.

فرهاد قائمیان با قدردانی از مردم روستای سرکره دشتستان در میزبانی از هنرمندان این جشنواره گفت: سیره رضوی در استان بوشهر به ویژه در روستاهای این استان ترویج دارد به‌گونه‌ای که مردم روستای سرکره دشتستان به‌عنوان میزبان جشنواره روستایی و عشایری رضوی از میهمانان در بخش‌های مختلف اسکان، پذیرایی و خدمات‌رسانی استقبال کردند.

وی رشد کمی و کیفی تهیه و تولید آثار در ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این جشنواره در سه حوزه «چاووشی‌خوانی، منقبت خوانی»، «پرده‌خوانی، نقالی» و «عکس روستا از استان‌های، خراسان رضوی، اردبیل، مرکزی، لرستان، کرمانشاه، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، همدان، اصفهان و بوشهر 50 هنرمند با ارائه آثار خود شرکت کردند.

مدیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) اضافه کرد: 1500 اثر به این جشنواره عرضه شد که در بخش‌های مختلف با رای داوران برترین‌ها انتخاب و تجلیل شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر هم با قدردانی از مردم روستای سره دشتستان در میزبانی از برگزاری آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی اضافه کرد: 6 روستای همجوار این روستا پذیرای میهمانان و شرکت‌کنندگان در این جشنواره بودند و با تلاش خود خدمات لازم را ارائه کردند.

عبدالرحیم افروغ با بیان اینکه ولایت‌مدار و عشق به ائمه طهارت علیه‌السلام در مردم استان بوشهر نهادینه است گفت: استان بوشهر توجه ویژه‌ای به فرهنگ و سیره ائمه طهارت علیه‌السلام دارند و خدمات کردن در این مسیر مایه افتخار خود می‌دانند.

وی ادامه داد: این شکوه و عظمت، این تجمع اصحاب حق که با پرچم برافراشته اسلام امروز در مقطع انقلاب اسلامی در سرزمین ایران به اهتزاز درآمده و امروز نشانه‌های آن را در سراسر عالم می‌بینیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطر نشان ساخت: امروز فرهیختگان دنیا در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا و دیگر کشورها، گوشه‌ای و ذره‌ای از تفکر و اندیشه متعالی شما را به رخ تمام بدخواهان اندیشه لیبرالیسم می‌کشند در این زمینه بر خودمان می‌بالیم و افتخار می‌کنیم که اگر وجودمان را بند بند بکنند، هر بند آن فریاد نام علی بن موسی الرضا (ع) خواهد بود.

در این آیین از برترین‌ها در بخش‌های عکاسان آزاد، عکاسان روستایی رضوی، پرده خوانی و نقالی روستایی و عشایری رضوی، مدیحه سرایی و چاووشی خوانی روستایی و عشایری رضوی، پیشکسوت نغمه خوان، مدیحه سرا و چاووشی خوان روستایی و عشایری تجلیل شد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران
  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی