Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان پیش از رویارویی تیمش با تراکتورسازی تبریز در کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: فردا بازی سختی نخواهیم داشت؛ با توجه به اینکه اصفهان قطب فوتبال کشور است، بازیکنان آمادگی فیزیکی و تاکتیکی بالایی دارند و با آنالیز مو شکافانه بازی تراکتورسازی و تفکرات جدید سر مربی تیم تراکتورسازی فردا از این بازی سخت سربلند بیرون خواهیم آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا منصوریان ادامه داد:در سال جدید اولین بار است که در نیمکت حاضر خواهم شد و تصمیم گرفتم خودم را کنترل کرده و از هواداران تیم خواهش می کنم که رخ واقعی خود رابه عنوان یار دوازدهم ذوب آهن نشان دهند. امسال رو به روی وی آی پی برای طرفداران تیم در نظر گرفته شده است.

سرمربی تیم ذوب آهن گفت: امسال تیم را طوری بستیم که بازیکنان زیر بیست و سه سال هستند و تعدادی بازیکن فوق ستاره به تیم اضافه خواهیم کرد و تیم را به فرم ایده آل خواهیم رساند.

وی با بیان اینکه بعد از بازی با تراکتوسازی با تیم های صنعت نفت، استقلال،سپاهان و پدیده بازی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: لیگ سختی پیش رو خواهیم داشت و با کمک و پشتیبانی هواداران موفق خواهیم شد که فصل خوبی را پشت سر بگذرانیم.

منصوریان ادامه‌داد: هواداران تیم ذوب آهن مظلوم  و دوست داشتنی هستند؛از آنها درخواست می‌کنم از آنجایی که بازیکنان تیم ذوب آهن جوان و کم سن هستند، صبر و حوصله داشته و پشتیبان تیم ما بمانند .

وی افزود: در خط دفاع معتقدم گل نخوریم و گل بزنیم؛زمانی که این اتفاق بیافتد مسیر رو به رو هموار تر خواهد بود.

سرمربی تیم ذوب آهن با اشاره به عدم حضور مصطفی دنیزلی در نشست خبری گفت: دنیزلی یکی از بهترین مربی های ترکیه است و اصول حرفه ای را رعایت می کند.او احتمالا به اصفهان دیر رسیده که نتوانسته در نشست خبری حاضر شود،اما معتقدم حضور مربیان در کنفرانس خبری انرژی خوبی می‌دهد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان بازی ترکیه ذوب آهن سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، موریس موتو پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه پنجم اردیبهشت وارد تهران شد.   وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.   نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت ۹:۳۰ دقیقه یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی کشورمان به سوال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.   قبلا زمان این نشست ساعت ۹ اعلام شده بود که به دلیل برنامه کاری کمیته ملی المپیک با ۳۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۹:۳۰ شروع خواهد شد.   رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خرداد آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم