Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:43:51 GMT

۹۷رشته انشعاب غیرمجاز آب در باغستان جمع‌آوری شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۷۸۲۱

۹۷رشته انشعاب غیرمجاز آب در باغستان جمع‌آوری شد

ناصر محرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، از جمع آوری ۹۷رشته انشعاب غیرمجاز آب در باغستان خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۶۹ رشته پس از اخذ جرایم مربوطه به مجاز بدل شدند و ۲۸ رشته نیز جمع‌آوری و برای افراد خاطی پرونده قضایی تشکیل شد.

محرمی خاطرنشان کرد: اختلال در امر آب‌رسانی به مشترکان، خسارت به شبکه توزیع، هدررفت آب و مصرف بی‌رویه آن از جمله مشکلاتی است که وجود انشعاب‌های غیرمجاز موجب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به آسیب‌های ناشی از انشعابات غیرمجاز به شبکه توزیع آب شرب، اشاره کرد و افزود: انشعاب‌های غیرمجاز استانداردهای لازم را ندارند و همواره موجب افزایش شکستگی و هدررفت آب شرب می‌شوند.

مدیر امور آبفای باغستان آموزش همگانی را از اقدامات مهم در حوزه صرفه جویی و مدیریت مصرف دانست و بیان داشت: به هر میزان که آموزش در زمینه استفاده صحیح از منابع و انرژی های در دسترس صورت بگیرد به همان میزان نیز می توانیم این منابع خدادادی را حفظ و برای آیندگان به میزاث بگذاریم.

کد خبر 4718240

منبع: مهر

کلیدواژه: انشعاب آب غیرمجاز باغستان ماه محرم قزوین بوشهر شیراز مراسم عزاداری عاشورا شهرکرد ایلام اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه گرگان ماه محرم و صفر تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو پیش از ظهر دوشنبه با همراهی مجتبی عبداللهی، استاندار البرز از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق در باغستان کرج و چهارباغ بازدید کرد.

پست باغستان در سال گذشته به عنوان اولین پست ۴۰۰ کیلوولت البرز با حضور وزیر نیرو مورد بهره برداری قرار گرفت و مقرر شد دو پست دیگر نیز در این استان راه اندازی شود.

ایجاد پست ۴۰۰ کیلوولت برق در چهارباغ نیز در سال گذشته در سفر وزیر نیرو به استان البرز مصوب و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

تأمین اعتبارات و رفع موانع جهت تسریع در تکمیل پست، از جمله موضوعات مورد بررسی در این بازدید بود.

کد خبر 6092076

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات