Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@10:22:01 GMT

دربی مازنی ها درلیگ دسته ۳ برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۷۸۸۳

دربی مازنی ها درلیگ دسته ۳ برنده نداشت

به گزارش خبرنگارمهر، درچارچوب هفته دوم این رقابتها، تیم دماوند آمل درنخستین دیدار خانگی این فصل خود در ورزشگاه کارگران این شهر میزبان تیم کاسپین بابل دیگر نماینده مازندران درلیگ دسته سوم بود که تلاش دو تیم در ۹۰ دقیقه وقت قانونی مسابقه با نتیجه یک بریک به پایان رسید.

شاگردان " مهرداد حبیبی" در تیم فوتبال دماوند آمل که بازی هفته نخست را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند، درنخستین بازی خانگی انگیزه های زیادی برای کسب دومین پیروزی متوالی با حمایت اندک تماشاگران خود داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان این تیم درهمان دقایق نخست بازی با حفظ توپ وطراحی چند موقعیت نصفه ونیمه، در یکی از جدی ترین موقعیت های خود توسط" مجید رضا نسب" در دقیقه ۳۵ به گل نخست خود دست یافتند که این گل باعث شادی بیش از ۵۰۰ هواداری که برای حمایت تیم دماوند به ورزشگاه کارگران شهربابکان آمده بودند، شده بود.

پس از گل برتری تیم میزبان، بازیکنان تیم کاسپین بابل برای جا نماندن از صف مدعیان این گروه، به سمت دروازه تیم دماوند چند موقعیت خطرناک ایجاد کردند که در دقایق پایانی نیمه نخست " علی اکبر زاهدیان" بازی را به تساوی کشاند.

درنیمه دوم این دیدار، تیم دماوند آمل چند موقعیت خطرناک بر روی دروازه تیم کاسپین بابل ایجاد وحتی تا آستانه بازکردن دروازه این تیم پیش روی کرده بود که با بی دقتی بازیکنان تیم میزبان به هدر رفت تا تیم های مدعی صعود ازاین گروه به تک امتیاز هفته دوم بسنده کنند.

در دیگر هفته دوم، تیم دریای بابل در دیداری خانگی با ۴ گل تیم سرخپوشان قم را با شکست بدرقه کرد، شهدای ساری با نتیجه ۲ برصفر برابر تیم غفاری قزوین به پیروزی رسید، تیم شهرداری فریدونکنار برابر تیم پیام سرخه ای سمنان به تساوی یک بر یک دست یافت و تیم های دریای حربده محمودآباد یک بر۲ به تیم مقاومت نوین تهران و شهروند رامسر یک به ۴ برابر تیم فرهنگ البرز تن به شکست دادند.

مازندران در فصل جاری رقابتهای لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور با ۶ تیم " شهرداری فریدونکنار،  کاسپین بابل، دماوند آمل، شهروند رامسر، دریای حربده محمودآباد و دریای بابل برای کسب ۶ سهمیه فصل آینده لیگ دسته دوم با حدود ۶۰ تیمی که در مرحله گروهی مسابقات حضور دارند، رقابت خواهند کرد.

کد خبر 4718244

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال دربی آمل ماه محرم قزوین بوشهر شیراز مراسم عزاداری عاشورا شهرکرد ایلام اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه گرگان ماه محرم و صفر تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند، وضعیت ساخت و ساز‌ها و واگذاریِ انشعابات، در این شهرستان، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود