Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد عبادی پور درباره برتری تیم ملی والیبال ایران مقابل قطر در رقابت های قهرمانی آسیا و اینکه به نظر می رسد ملی پوشان کشورمان برابر حریف امروز (شنبه) خود بهتر از دیدار با سریلانکا بازی کرده اند، گفت: فکر می کنم قطر می توانست بهتر از این بازی کند و با توجه به اینکه روز گذشته مقابل استرالیا نتیجه بازی را واگذار کرده بود، نیاز داشت دیدار با ایران را ببرد اما خدارا شکر ما دیدار را خوب شروع کردیم و اجازه خودنمایی به قطر ندادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: یکی از دلایل افت کیفیت تیم قطر و بد بازی کردن این تیم همین موضوع بود که ما هیچ زمانی بازی را رها نکردیم. قطر برای برد به زمین آمده بود و می دانستیم در صورت رها کردن جریان بازی، حریف می تواند نتیجه را به سود خودش تغییر بدهد. خدا را شکر خوب بازی کرده و نتیجه را به سود خودمان کردیم.

بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال ایران ۳ - قطر صفر/ برد آسان شاگردان کولاکوویچ برابر قطر

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران درباره ارزیابی اش نسبت به دیدار ایران و استرالیا گفت: بازی سختی پیش رو داریم چراکه استرالیا هم می خواهد سرگروه شود اما ما هم می خواهیم تیم اول صعود کنیم. بی شک هر تیمی بهتر بازی کند برنده است و از الان نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم و با حمایت هواداران مان نتیجه هم به سود ایران باشد.

انتهای پیام/

اظهارات بازیکن تیم ملی والیبال درباره پیروزی برابر تیم ملی قطر 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون والیبال مسابقات قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • واکنش عبادی‌پور به رد کردن پیراهن تیم ملی توسط موسوی
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه