Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@21:45:37 GMT

درگیری پلیس فرانسه با جلیقه‌زرد‌ها

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۸۲۰۸

درگیری پلیس فرانسه با جلیقه‌زرد‌ها

درحالی که جنبش اعتراضی به اوضاع اقتصادی فرانسه و سیاست‌های دولت امانوئل ماکرون رئیس جمهوری این کشور موسوم به جلیقه‌زرد‌ها در چهل و چهارمین شنبه سیاه به برگزاری تجمعات خود ادامه داده‌اند، تصاویر زنده ارسالی از این کشور نشان از درگیری پلیس با تظاهرات کنندگان در شهر نانت حکایت دارد.

بر اساس اعلام اسپوتنیک، صد‌ها نفر امروز و همزمان با ازسرگیری تظاهرات ضد دولتی جلیقه زرد‌های فرانسه در شهر «نانت» راهپیمایی کردند و با واکنش خشونت‌بار پلیس مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام مقام‌های محلی فرانسه، ۲۱ نفر در جریان درگیری‌های شهر نانت بازداشت شدند.

تصاویر زنده لحظه ورود کامیون‌های آب پاش پلیس به صحنه را نشان می‌دهد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پلیس فرانسه جلیقه زردها اعتراضات فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • پروفسور‌های ضداسرائیل
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان
  •  بازتاب بین المللی تظاهرات دانشجویان آمریکا
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید