Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@08:50:32 GMT

هرکسی که به کی‌روش میخورد پرت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۸۳۷۹

مهدی کیانی پس از بازی مقابل فولاد خوزستان گفت: می‌دانستیم این بازی، بازی سختی است. تیم فولاد تیم خیلی خوبی است.

اخبار ورزشی- اما در هر دو نیمه ما واقعاً سر بودیم. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. فولاد فقط یک ضربه به تیرک زد. این تیم، تیم دونده و جوانی است اما ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم. واقعاً برای سه امتیاز آمده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این بازی تمام شد و برای بازی بعدی برنامه‌ریزی می‌‌کنیم.

کیانی در مورد درگیری‌هایی که در زمین به وجود آمد، گفت: کی‌روش بنده خدا اسمش بد در رفته همه می‌خواهند او را عصبانی کنند که اخراج شود. از بازیکنان لیگ برتر خواهش می‌کنم کمی رعایت کی‌روش را بکنند همه می‌خواهند او را اذیت کنند که اخراج شود. 

وی در ادامه گفت: او قد بلندی دارد و هر کس به او می‌خورد پرت می‌شود و فکر می‌کنند او دست و پا می‌زند. خواهش می‌کنیم رعایت او را بکنند. این مسئله هم به تیم ما لطمه می‌زند و برای خودش هم خوب نیست.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه بازیکنان فولاد اعتقاد داشتند در نیمه دوم دو بار در محوطه جریمه سپاهان پنالتی رخ داد، گفت: اصلاً اینطور نیست در هر دو صحنه دست سعید واقعاً بسته بود و این مسئله در آیین‌نامه جدید اصلاً پنالتی نیست.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ برتر فولاد خوزستان لیگ برتر سپاهان مهدی کیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)

به گزارش ورزش سه، منصور باقری هافبک نساجی در بازی با ذوب آهن سوپرگل فوق‌العاده ای به ثمر رساند و در پیروزی دو بر صفر این تیم نقش ویژه ای داشت.

باقری که در زدن شوت‌های ناگهانی و از راه دور تخصص بالایی دارد با پیراهن نساجی چند باری شانس خود را امتحان کرده بود که در بازی با ذوب آهن توانست به هدف خود برسد و از نزدیکی وسط زمین دروازه پارسا جعفری را باز کند.

او در همان دقایق ابتدایی مسابقه در حالی که گلر ذوب آهن فکرش را هم نمی‌کرد که از آن فاصله اقدام به شوتزنی کند با ضربه ای فوق‌العاده جعفری را شوکه کرد و نساجی خیلی زود پیش افتاد.

ویدئو: 331581


منصور باقری در نیم فصل نخست با پیراهن پیکان هم ضربات مشابه‌ای زده بود که در بازی با فولاد در آستانه گلزنی هم قرار گرفت اما هوشیاری کنت باعث شد تا ضربه او به گل تبدیل نشود، البته در برگشت ضربه او در بازی با فولاد ثابت ایمانی مقابل دروازه خالی قرار گرفت و نتوانست در ریباند گلزنی کند.

باقری در بازی هفته گذشته مقابل تراکتور هم تک گل این تیم را به ثمر رساند تا در 6 امتیاز حیاتی و مهم نساجی نقش بسزایی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • اوسمار: طلسم ۶ ساله مقابل سپاهان؟ هرکسی را نبرید به بردنش نزدیک‌تر می‌شوید!