Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مارتین گریفیتس»، فرستاده ویژه سازمان ملل متحد به یمن خواستار اجتناب از حوادثی شد که امنیت بین‌المللی را تهدید می‌کند.

اخبار بین الملل- او شامگاه شنبه (۲۳ شهریور) در پی واکنش به «پاسخ» امروز نیروهای یمن به تجاوزات نظامی ائتلاف سعودی، از هدف قرار گرفتن تأسیسات نفتی در عربستان سعودی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش شبکه العربیه، گریفیتس همچنین از طرف‌های یمنی و سعودی خواست خویشتن‌داری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش یمن امروز اعلام کرد که در «پاسخ به تجاوزهای نظامی مکرر» ائتلاف سعودی به این کشور، با ۱۰ فروند پهپاد تهاجمی دو پالایشگاه نفتی عربستان سعودی را در شرق این کشور هدف قرار داده است.

ارتش یمن گفته است عملیات بامداد شنبه به پالایشگاه‌های «بقیق» و «خریص»، «عملیات بازدارنده شماره ۲» است و در صورت تداوم حملات به یمن و محاصره این کشور، دامنه «پاسخ‌ها» افزایش خواهد یافت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان ملل متحد یمن عربستان سعودی سازمان ملل سازمان ملل متحد عربستان عربستان سعودی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سختی کار نفتی‌ها

شانا _ گروه فیلم: منطقه تهران یکی از مناطق دوازده‌گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که مرکز آن در جنوب پایتخت واقع شده است و با ۲ هزار و ۷۳ کیلومتر خطوط انتقال با مناطق مرکزی اصفهان، شمال‌غرب، شمال‌شرق، شمال و جنوب‌شرق اشتراک انتقال دارد. این منطقه همچنین با داشتن ۹ مرکز انتقال نفت، ۴ تأسیسات، ۲ ایستگاه فشارشکن، ۲۶ ایستگاه مخابراتی و ۲۲ رشته خط از قطر ۸ تا ۳۰ اینچ، سوخت موردنیاز کلانشهر تهران و استان‌های نیمۀ شمالی کشور را تأمین می‌کند.

دریافت 35 MB

این منطقه وظیفه انتقال فرآورده‌های نفتی به استان‌های سمنان تا خراسان رضوی، مازندران، البرز، قـزوین، گیلان و زنجان را عهده‌دار بوده است. افزون بر آن، نفت خام خوراک پالایشگاه‌های تهران و تبریز نیز از طریق این منطقه تغذیه می‌شود و کل محصول تولیـدی پالایشگاه تهـران با خطوط این ترمینال به استان‌های ذکرشده و همچنین انبارهای نفت پخش در جنوب، شمال‌غرب و شمال‌شرق انتقال می‌یابد.

منطقه تهران همچنین وظیفه سوخت‌رسانی از طریق خطوط لوله به فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی (ره) و تأمین سوخت نیروگاه‌های دماوند، باقرشهر، منتظرقائم، شهیدرجایی (قزوین) و گیلان را نیز به عهده دارد.

دیگر خبرها

  • سختی کار نفتی‌ها
  • ابراز نگرانی کمیسر عالی‌ حقوق بشر سازمان ملل از نحوه برخورد با دانشجویان معترض
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد