Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@21:52:45 GMT

هفت دقیقه رویایی آنسو فاتی در نوکمپ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۸۷۰۷

آنسو فاتی ستاره درخشان بارسا در نیمه اول بازی برابر والنسیا بود. ستاره ای که در هفت دقیقه یک گل زد و یک پاس گل داد.

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی این روزها در آسمان ها سیر می کند. سه هفته پیش او اولین بازی خود برای بارسا را برابر بتیس در سن 16 سالگی انجام داد و یک هفته پس از اولین بازی خود، 45 دقیقه در زمین اوساسونا به میدان رفت و توانست یکی از دو گل بارسا را به ثمر برساند و خود را به جوان ترین گلزن تاریخ بارسا بدل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از دو هفته وقفه بازی های ملی، امروز آنسو فاتی با استفاده از غیبت مسی و سوارز(نیمکت نشین) از ابتدا در ترکیب بارسا برابر والنسیا به میدان رفت و پس از یک دقیقه و پنجاه ثانیه موفق به گلزنی شد. او پاس عرضی دی یونگ را با یک بغل پا در گوشه دروازه والنسیا جای داد تا خود را در لالیگا دو گله کند.

دقیقه هفت بازی او نمایش درخشان خود را با یک پاس گل تکمیل کرد. فاتی با یک حرکت دیدنی مدافع مقابلش را جا گذاشت و با یک پاس به عقب دی یونگ را در موقعیت گلزنی قرار داد تا ستاره هلندی بارسا موفق به زدن اولین گل خود با پیراهن آبی اناری شود.

زندگی آنسو فاتی حالا با چرخشی 180 درجه ای روبرو شده است. ستاره ای که فصل را در تیم جوانان بارسا و زیر نظر ویکتور والدس شروع کرد، حالا حتی مدعی حضور در ترکیب ثابت بارسلونا است و مشخص نیست با بازگشت مسی و سوارز، والورده چه طرح و نقشه ای برای استفاده از این پدیده شانزده ساله خواهد داشت. چه کسی حالا جرات نیمکت نشین کردن آنسو فاتی را دارد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بارسلونا آنسو فاتی بازیکنان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا آنسو فاتی بازیکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت

 توقف شاگردان لوئیس انریکه برابر لوآور، بیش از پیش انتظار آنها برای کسب عنوان قهرمانی لوشامپیونه را طولانی کرد.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌یکم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس، تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و لوآور برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی 3-3 همراه شد.

کریستوفر اوپری در دقیقه 19 گل نخست را برای تیم لوآور به ثمر رساند، اما تنها 10 دقیقه بعد بردلی بارکولا گل تساوی را برای پاریسی‌ها زد. با این وجود PSG برنده به رختکن نرفت، چرا که آندره آیو در دقیقه 38 بار دیگر برای تیم میهمان گلزنی کرد. برتری لوآور با زدن گلی دیگر در دقیقه 61 این بار توسط المامی توره از روی نقطه پنالتی تثبیت شد.

پاریسی‌ها با گلزنی مدافع مراکشی‌شان اشرف حکیمی در دقیقه 78 به بازگشت به بازی امیدوار شدند و در نهایت گونچالو راموس با گلی که در دقیقه 5+90 زد میزبان را از شکست خانگی نجات داد، آنهم در حالی که این تیم چهارشنبه شب در آلمان میهمان دورتموند خواهد بود تا دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنند.

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، پاری‌سن‌ژرمن 70 امتیازی شد و فاصله‌اش با موناکوی رده دومی را موقتاً به 12 امتیاز افزایش داد البته با یک بازی بیشتر.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حذف پاري سن ژرمن از جام اتحاديه فرانسه فرار پاری سن ژرمن از شکست مقابل قعرنشین

دیگر خبرها

  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است