Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:46:41 GMT

یوپن بدون ایرانی‌ها یک امتیاز گرفت

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۸۷۸۸

یوپن بدون ایرانی‌ها یک امتیاز گرفت

دو هافبک ایرانی یوپن بلژیک در دیدار مقابل وارگم حضور نداشتند.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته هفتم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم یوپن که سعید عزت‌اللهی را جزو نفرات ذخیره و امید ابراهیمی را در فهرست نداشت، از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب در کرویگ استادیوم به مصاف زولته وارگم رده نهمی رفت.

 

یوپن که در این فصل هیچ بردی کسب نکرده، بعد از دو شکست متوالی، در هفتمین بازی فصل مقابل زولته وارگم به تساوی یک بر یک رضایت داد تا ۳ امتیازی شود و همچنان در جایگاه پانزدهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سعید عزت‌اللهی در نخستین حضورش در فهرست یوپن بلژیک، فرصت بازی برابر زولته وارگم را پیدا نکرد و تا پایان مسابقه نیمکت‌نشین بود و امید ابراهیمی نیز در لیست بازی قرار نداشت.

 

یوپن امید ابراهیمی سعید عزت اللهی ردینگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوپن امید ابراهیمی سعید عزت اللهی ردینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش بی‌هوش شد

به نقل از اکیپ فرانسه؛ جف رنه آدلاید، فوتبالیست فرانسوی تیم مولن بلژیک پس از اصابت توپ به سرش در جریان مسابقه لیگ این کشور از هوش رفت و در بیمارستان بستری شد.

این حادثه در جریان بازی مولن در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر فوتبال بلژیک برابر شارلوا (۳ بر یک) رخ داد. در پایان نیمه نخست یک ضربه محکم توپ به سر رنه آدلاید ساله برخورد کرد. رنه آدلاید حدود ۱۰ دقیقه بیهوش بود. او را با برانکارد بردند و به دلیل خونریزی مغزی مشکوک به بیمارستان منتقل کردند. بعداً تیم پزشکی گزارش داد که این هافبک فرانسوی مشکل خاصی ندارد.

رنه آدلاید از سپتامبر ۲۰۲۳ برای مولن بیک بازی می‌کند. او در این فصل ۲۷ بازی انجام داد، سه گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • خونریزی مغزی رنه آدلاید پس از برخورد توپ به سرش در لیگ بلژیک!
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش بی‌هوش شد
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • پایان کار ملی‌پوشان تفنگ ۱۰ متر/ نجمه خدمتی بیست و چهارم شد
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!