Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@17:32:44 GMT

دستگیری ۳باند زورگیر در غرب تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۹۰۱۱

دستگیری ۳باند زورگیر در غرب تهران

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ کریم خانی از به دام افتادن ۳ باند سارق زورگیر در غرب استان تهران خبر داد و اظهار داشت: این باند سارقان بوسیه خودروی پراید اقدام به زورگیری از بانوان می کردند.

کریم خانی با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع دستگیری زورگیران در دستور کار ماموران قرار گرفت و با انجام تحقیقات گسترده و شگردهای پلیسی توانستند باند سارقین را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پس از شناسایی و مشخص شدن اعضای باند ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری اعضا اقدام کردند و شیوه کار آنان به این صورت بود که اعضای یکی از این باندهای سرقت برای جلب اعتماد مسافران خانمی را در صندلی جلوی خودرو سوار می کردند و کیف یا گوشی تلفن همراه مسافران رادر مکان های خلوت به زور به جاده های فرعی ومکان های خلوت می برد و طلا جواهرات و دیگراشیاء قیمتی آنان را می دزدید.

وی از مالباختگان خواست بامراجعه به پلیس آگاهی غرب استان تهران در شهریار برای شناسایی سارقان و بازگشت اموال خود اقدام کنند.

کریم خانی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: جهت تردد از تاکسی های آرم دار استفاده کرده و از سوار شدن به خودروهای متفرقه جدا خودداری کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استان تهران پلیس آگاهی ماموران پلیس سرقت مسافران خودرو تلفن همراه جاده تاکسی پلیس آگاهی خودرو پلیس دستگیری غرب تهران پلیس 110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌ فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق  و کشف ۳۲ دستگاه خودروی خارجی قاچاق  در استان خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی استان، باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق که اقدام به دستکوب ارکان خودرو ( شاسی، موتور و اتاق) و همچنین نصب پلاک خودروهای قدیمی از همان خودروها به خودروی جدید می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار مفخمی خاطرنشان کرد: از این باند که غالبا خودروهای شاسی را از غرب و جنوب کشور برای اقدام متخلفانه خود وارد می کردند ، تا کنون ۲۰ دستگاه خودرو با پلاک مالکیت خودروهای قدیمی به همت ماموران پلیس آگاهی و همچنین ۱۲ دستگاه خودرو با تلاش پلیس امنیت اقتصادی استان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه اعضای باند قاچاق خودرو نیز به دستگاه قضایی مازندران معرفی و تحویل شدند، تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی  و آگاهی با هوشمندی و اقتدار همواره با هدف رضایتمندی مردم پای کار است و متخلفان بدانند که مازندران جولانگاه قاچاقچیان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم شناسایی شد
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه