Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@20:33:40 GMT

مدیر الاهلی، برانکو را اخراج کرد! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۹۱۲۷

مدیر الاهلی، برانکو را اخراج کرد! +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، از هفته سوم رقابت‌های لیگ فوتبال عربستان، الاهلی میزبان الوحده بود و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

گل‌های این بازی را نیاکاته 8 و 1+45 برای الوحده و سوماه 6+90 برای الاهلی به ثمر رساندند تا عملا برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس در آستانه اخراج قرار بگیرد.

الوحده در شرایطی به پیروزی رسید که سرمربی کروات این تیم هم شرایط خوبی برای ادامه کار نداشت و تیمش بدون امتیاز قعرنشین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس برخی از منابع عربستانی خبر از اخراج برانکو داده‌اند.

همچنین در خبری در توئیتری که منتسب به ولید سعید است، خبری رسمی به نقل از منصور بن مشعل مبنی بر برکناری برانکو ایوانکوویچ منتشر شده است.

این در شرایطی است که این توییتر پیش از این حضور برانکو در تیم الاهلی را به عنوان یکی از اولین منابع خبری اعلام کرده بود.

همچنین توییتر اخبار الاهلی با انتشار تصویری از برانکو خبر از اخراج وی داده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال بازی پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس فوتبال برانکو ایوانکوویچ سرمربی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه کره‌ای اسپورتس چوسان امروز مدعی ‏شد که تکلیف سرمربی‌گری تیم ملی کره جنوبی مشخص شده و به ‏زودی جسی مارش، سرمربی آمریکایی، به عنوان سرمربی دائمی تیم ‏ملی این کشور معرفی خواهد شد. ‏

جسی مارش که قرار است جانشین یورگن کلینزمن شود از ماه فوریه ‌‏2023 و بعد از اخراج شدن از لیدز بدون تیم بوده است. او پیش از ‏آن هدایت لیدز را در لیگ برتر انگلیس به عهده داشت. ‏

فدراسیون فوتبال جنوبی بعد از ناکامی تیم ملی این کشور در جام ‏ملت‌های 2024 یورگن کلینزمن را اخراج کرد. کلینزمن هم مثل جسی ‏مارش سابقه هدایت تیم ملی آمریکا را داشت و در صورت منصوب ‏شدن مارش به عنوان سرمربی کره، سنت استفاده از سرمربی‌های ‏سابق تیم ملی آمریکا در تیم ملی این کشور ادامه می‌یابد. ‏

جسی مارش از زمان اخراج از لیدز به عنوان کارشناس در شبکه ‏سی‌بی‌اس فعالیت می‌کند. او در این مدت با شبکه‌هایی مثل اسکای ‏هم همکاری داشته است. ‏

نام مارش به عنوان گزینه اول هدایت کره در حالی مطرح شده که در ‏ماه‌های اخیر از او به عنوان گزینه هدایت موناکو، لسترسیتی، ‏بیرمنگام و تیم ملی کانادا نام برده شده بود.

دیگر خبرها

  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات