Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور در مرز و مناطق اهواز، کرمانشاه و ایلام موکب دایر کرده و میزبان زائران امام حسین علیه السلام است.

 

حجت الاسلام نبوی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون برنامه‌های نهاد رهبری این دانشگاه در سال تحصیلی جدید گفت: ازدواج دانشجویی امسال نیز طبق روال سال قبل برای دانشجویان و حتی برای کارمندان سازمان مرکزی نیز در دانشگاه پیام نور اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نبوی ادامه داد: امسال هم به مانند سال‌های قبل بعد از محرم و صفر و پس از آمدن ابلاغیه آن ثبت نام ازدواج دانشجویی آغاز خواهد شد و تاکنون برنامه تغییری با سال قبل نداشته است.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور ادامه داد: علاوه بر ازدواج دانشجویی نهاد رهبری دانشگاه پیام نور برنامه‌های مختلفی از جمله برنامه دانش افزایی برای اساتید را دارد که در هر ترم یک یا دو جلسه برنامه دانش افزایی اساتید را داریم طی این برنامه پنج موضوع بندی انجام شده است من جمله اندیشه سیاسی، اخلاق حرفه ای، تمدن اسلامی، تعلیم و تربیت و فلسفه علم که این‌ها هر کدام موضوعات زیر مجموعه دارند.

وی افزود: مکان برگزاری این دوره‌ها معمولا یا در مشهد مقدس است یا در شهر تهران خواهد بود و استان‌های دیگر نیز معمولا هر کدام در شهر خود این دوره را برگزار می‌کنند. این دوره دانش افزایی در طول سال در همه استان‌ها به طور معمول یک یا دو بار برگزار می‌شود.

نبوی با اشاره به اینکه برای دانشجویان نیز دوره‌هایی در نظر گرفته ایم، گفت: دوره‌هایی من جمله سبک زندگی، مهارت‌های زندگی و اندیشه‌های سیاسی برای دانش افزایی دانشجویان نیز در نظر گرفته شده است. این دوره‌ها در کل کشور برگزار می‌شود و تمام نهاد‌ها در این دوره‌ها فعال هستند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور افزود: علاوه بر تمام این‌ها برنامه‌های روتینی مثل مراسم‌هایی که در مناسبت‌های مختلف مذهبی مثل اعتکاف گرفته می‌شود نیز برقرار است. همچنین دانشگاه پیام نور با همکاری نهاد رهبری و بخش‌های مختلف دانشگاه ستاد اربعین را دارد که اعزام دانشجویان به سفر کربلا در ایام اربعین طی آن انجام خواهد گرفت.

وی گفت: دانشگاه پیام نور در مرز و مناطق اهواز، کرمانشاه و ایلام موکب برقرار کرده است و میزبان زواران امام حسین علیه السلام است. البته سال گذشته در شهر کربلا هم موکب داشتیم، اما امسال دانشگاه نمی‌تواند در کربلا موکب برقرار کند، اما در سه مرز مهران، خسروی و چزابه موکب اربعین برگزار و برقرار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حجت الاسلام نبوی موکب اربعین نهاد رهبری دانشگاه پیام نور مرز مهران مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات دانشگاه‌های امریکا نتیجه فعالیت‌های گسترده ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است | اذغان به تأثیرپذیری دانشگاهیان امریکا از ایران

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: عباس میلانی از چهره‌های شاخص اپوزیسیون ایرانی، در گفت‌وگو با یک شبکه فارسی زبان، اتفافاتی را که در دانشگاه‌های امریکا می‌افتد متأثر از جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی در این رابطه تأکید کرد که قدرت رسانه‌ای آیت‌الله خامنه‌ای را می‌توان در دانشگاه‌های امریکا و اروپا مشاهده کرد؛ آنچه در دانشگاه‌های امریکا اتفاق می‌افتد، نتیجه فعالیت‌های گسترده تشکیلاتی ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است.

گفتنی است که در طول دو هفته گذشته، دانشگاه‌های امریکا صحنه اعتراض دانشجویان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شده است؛ اعتراض‌هایی که با سرکوب دانشجویان و بازداشت قریب به ۲ هزار نفر از آنها همراه بوده است.

کد خبر 849544 منبع: ایران برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • اتفاقات دانشگاه‌های امریکا نتیجه فعالیت‌های گسترده ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است | اذغان به تأثیرپذیری دانشگاهیان امریکا از ایران
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا