Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@22:56:43 GMT

اسکوتر برقی جدید هیوندای+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۹۴۸۲

اسکوتر برقی جدید هیوندای+ عکس

اولین نمونه اسکوتر برقی توسط شرکت هیوندای در سال ۲۰۱۷ به بازار معرفی شد که آن طور که باید به نکات فنی آن توجه نشده بود. اما این برند کره‌ای به تازگی از اولین نمونه ۲۰۱۹ آن که هنوز هیچ صحبتی درباره زمان ارائه آن به بازار نشده است، رونمایی کرد.

این اسکوتر شارژی با باتری ۱۰.۵ آمپر ساعت و وزنی برابر با ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ کیلوگرم، می‌تواند حداکثر سرعتی معادل ۲۰ کیلومتر بر ساعت را تولید و تنها با یکبار شارژ کردن مسافت ۲۰ کیلومتر را طی کند.

همچنین مهندسان هیوندای با اضافه کردن سیستم تعلیق به چرخ توانسته‌اند کیفیت راندن را بهبود بخشند. علاوه بر این آن‌ها در تلاش‌اند تا با ایجاد سیستم بازیابی ترمز، بتوانند محدوده حرکتی را تا ۷ درصد افزایش دهند.

این اسکوتر کوچک در واقع برای طی کردن مسیر‌های کوتاه و نزدیک به جایی که خودرو را پارک می‌کنید طراحی شده و هنگامی که به آن نیاز نداشته باشید می‌توانید به راحتی آن را درون خودرو شارژ کنید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هیوندای اسکوتر برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیک موتوری برقی در راه بازار تهران

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ تهران گفت: طبق مصوبه شورای ترافیک شهر تهران ورود هرگونه وسیله موتوری با سوخت فسیلی به داخل محدوده بازار ممنوع است و به موتورسواران مجوز یا کارت ورود به محدوده داده می‌شود و موتور‌های بدون مجوز ضبط و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

زینب عبادی افزود: طبق این مصوبه باید به منظور تشویق شهروندان به استفاده از موتور‌های برقی، تسهیلات ویژه‌ای برای این افراد مانند ورود به محدوده بازار بدون مجوز در نظر گرفته شود.

معاون شهردار منطقه ۱۲ گفت: براین اساس، استفاده از پیک موتوری برقی به جای موتور‌های فسیلی برای جابه جایی بار اصناف در محدوه بازار در نظر گرفته شده است که به زودی این طرح اجرایی خواهد شد.

زینب عبادی افزود: این موتور‌ها با استفاده از باتری شارژی تا ۹۰ کیلومتر قادر به حرکت خواهند بود که در محل‌های در نظر گرفته شده می‌توانند پس از ۹۰ کیلومتر، باتری خود را با باتری تازه شارژ شده، مبادله کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • (ویدئو) چین برای اولین بار کاوشگری به نیمه تاریک ماه فرستاد
  • پیک موتوری برقی در راه بازار تهران
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!