Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در ۸ سال دفاع مقدس جامعه پزشکی همگام با دیگر رزمندگان در سنگرها و خط مقدم حضور داشتند و پس از جنگ تحمیلی نیز خدمات ارزنده ای را از خود به یادگار گذاشته است، اظهار داشت: به این منظور برنامه ریزی منسجمی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هفته مقدس امسال صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در آستانه هفته دفاع مقدس از ۲۷ شهریور بیمارستان صحرایی در منطقه دینور روستای سنگ سفید برپا خواهد شد.

رئیس سازمان جامعه پزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: در این بیمارستان صحرایی ۱۷ متخصص در ۱۷ رشته تخصصی و فوق تخصصی خدمات پزشکی به صورت رایگان ارائه می دهند.

این مسئول بیان داشت: برپایی نمایشگاه جامعه پزشکی و دفاع مقدس از دیگر برنامه های ما برای هفته دفاع مقدس است.

منصوری دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران جامعه پزشکی را از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: همچنین به این منظور ۱۵ تیم پزشکی طرح شهید رهنمون در چهارشنبه سوم مهر ماه امسال در مناطق کم برخوردار ارائه خدمات پزشکی رایگان را خواهند داشت.

ارائه خدمت به جامعه عشایری

وی یکی از مهمترین اهداف بسیج جامعه پزشکی را محرومیت زدایی و ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار و محروم جامعه دانست و گفت: ارائه خدمات پزشکی به جامعه عشایری استان یکی از اقدامات شایسته است که به این منظور در تمام مسیرهایی که تیم های پزشکی به روستاها و شهرستانهای اطراف سفر می کنند در بین راه به کلیه عشایر هم در مسیر رفت و هم در مسیر برگشت خدمات درمانی ارائه می کنند.

رئیس سازمان جامعه پزشکی استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین تیم هایی داریم که در مسیرهای مختلف گشت زنی می کنند و اگر گروههای عشایر را مشاهده کنند مورد حمایت درمانی قرار می دهند.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد نیروهای شاغل در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عضو بسیج جامعه پزشکی هستند.

اجرای «طرح شهید رهنمون» در کرمانشاه

وی با اشاره به اجرای «طرح شهید رهنمون» در استان نیز افزود: در این طرح ۱۵ اکیپ پزشکی به صورت ثابت به ۱۵ منطقه محروم و کم برخوردار به شکل اعزام ۸  تیم در حاشیه شهر کرمانشاه و ۷ تیم در شهرستانها به صورت رایگان خدمات پزشکی لازم را به مردم ارائه می دهند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه فعالیت این تیم ها را بیشتر در حوزه درمان، مشاوره، پیشگیری و آموزش دانست و ادامه داد: اکیپ پزشکی این تیم ها متشکل از پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت محیط و مشاور است که به صورت ثابت چهارشنبه های اول هر ماه در مناطق مشخص شده مستقر می شوند و خدمات ارائه می دهند.

منصوری افزود: علاوه بر خدمات درمانی، خدمات مشاوره ای، آموزش های بهداشتی و سبک زندگی ایرانی اسلامی ارائه می شود.

وی گفت: همچنین خارج از این طرح برای نقاطی همچون مسکن مهر سجادیه تیم های ما هفته ای یک روز مستقر می شوند و به غیر از خدمات درمانی و مشاوره ای مسائل دیگری از جمله مسائلی که مربوط به شهرداری، بهزیستی و... است توسط تیم های ما پیگیری می شود.

کد خبر 4718326

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان صحرایی جنگ تحمیلی هفته دفاع مقدس بسیج جامعه پزشکی رضا منصوری ماه محرم قزوین بوشهر مراسم عزاداری شیراز عاشورا ایلام شهرکرد اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رفعتی نوایی ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با توجه به نیاز روز افزون استان خوزستان به منظور درمان نوزادانی که دچار بیماری و نیازمند بستری در بخش نوزادان هستند، بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان تحت عنوان ان‌آی‌سی‌یو (NICU) در بیمارستان طالقانی اهواز راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: بخش یادشده با برخورداری از ۱۲ تخت NICU، ۱۸ تخت نوزادان و همچنین با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات و حضور پزشکان متخصص، فوق تخصص و اعضای هیأت علمی دانشگاه، در یک فضای فیزیکی بسیار مناسب راه‌اندازی شده است.

رفعتی اظهار کرد: با راه‌اندازی بخش مذکور، بار مراجعات به سایر مراکز ارائه‌دهنده خدمات به نوزادان کاهش خواهد یافت که خدمتی دیگر در راستای ارائه مطلوب خدمات درمانی به مردم استان خوزستان است.

کد خبر 6098242

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به این زودی جایگزین پزشکان اورژانس نمی‌شود
  • بهترین کلینیک‌ های لیزر موهای زائد آقایان در تهران
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند