Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:19:56 GMT

تنها راه گرفتن حق تیم های لیگ برتری وجود ویدئو چک است

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۰۰۲۷

تنها راه گرفتن حق تیم های لیگ برتری وجود ویدئو چک است

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول خطیبی شامگاه شنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل شهر خودرو افزود: با اینکه شاگردانم در بعضی صحنه ها اشتباهاتی داشتند، ولی در این بازی حق ضایع شد و برای جلوگیری از این موضوع باید سیستم ویدئوچک در لیگ برتر مورد استفاده قرار بگیرد.

خطیبی اظهار کرد: در طول بازی مالک توپ و میدان بودیم و چندین موقعیت گل بدست آوردیم، ولی نتوانستیم بهره ببریم و تنها گل بازی از روی اشتباهات فردی بازیکنان ما و به نفع تیم حریف ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تیم فوتبال شهر خودرو در این بازی اصلا موقعیت خطرناکی روی دروازه ما خلق نکرد.

خطیبی با انتقاد از نتیجه بازی عنوان کرد: به سوالات خبرنگاران جواب نمی دهم، زیرا معتقدم باید کسان دیگری در نشست خبری حاضر شوند تا جواب این سوالات را بدهند که حق تیم را خوردند.

تیم ماشین سازی با شکست یک بر صفر مقابل تیم شهر خودرو با کسب ۳ امتیاز همچنان در رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفت و در هفته چهارم مهمان تیم پیکان خواهد بود.

کد خبر 4718366

منبع: مهر

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز رسول خطیبی لیگ برتر فوتبال ایران ماه محرم قزوین بوشهر مراسم عزاداری شیراز عاشورا ایلام اربعین حسینی شهرکرد خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایتی عجیب از زندگی طراحان سوالات کنکور

رئیس سازمان سنجش: همسر یکی از آنها دچار حادثه‌ای شد و تا آخر قرنطینه بی‌خبر بود، زمانی که به خانه رفت مراسم چهلم را برگزار کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فارس

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • (ویدئو) روایتی عجیب از زندگی طراحان سوالات کنکور
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است