Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@00:09:30 GMT

نامزد قاتل، مخفیگاهش را لو داد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۰۰۵۷

آفتاب‌‌نیوز :

نخستین ساعات بامداد 15 اسفند سال 96 گزارش مرگ مشکوک مرد 50 ساله‌ای در بیمارستان لقمان از سوی مأموران کلانتری 161 ابوذر به بازپرس کشیک قتل اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز شد و با حضور بازپرس جنایی در بیمارستان، مشخص شد که وی با سه ضربه چاقو به قتل رسیده است.

در بررسی‌های صورت گرفته پسر قربانی گفت: شب حادثه پدرم با من تماس گرفت و در حالی که حال خوبی نداشت و به سختی نفس می‌کشید از من خواست خودم را سریع به مغازه برسانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: به محض ورود به مغازه جگرکی پدرم با بدن نیمه جان او مواجه شدم و بلافاصله وی را به بیمارستان بردم. در مسیر پدرم گفت که مرد جوانی به‌نام اردشیر او را با چاقو زده است. پدرم گفت اردشیر قصد داشته خودرو پژواش را مقابل مغازه جگرکی پدرم پارک کند اما سر این موضوع باهم دعوایشان شده و اردشیر با چاقو به پدرم حمله کرده و او را بشدت مجروح کرده بود.

با اطلاعاتی که پسر مقتول در اختیار کارآگاهان جنایی قرار داد در گام بعدی به بازبینی دوربین‌های مداربسته محل حادثه پرداختند و تصویر متهم و شماره پلاک خودروی پژو او به‌دست آمد.

بدین ترتیب تیم جنایی راهی خانه متهم شدند اما اردشیر بعد از جنایت از محل متواری شده بود.

اظهارات نامزد قاتل
کارآگاهان جنایی در ادامه ردیابی‌ها به سراغ نامزد اردشیر رفته و این بار دختر جوان سرنخ اصلی را در اختیار آنها قرار داد: «اردشیر بعد از این حادثه با من در تماس بود. او به خاطر جنایتی که مرتکب شده قاچاقی از ایران خارج شده و به یونان رفته است.»

بدین ترتیب با شناسایی مخفیگاه اردشیر، بازپرس جنایی از پلیس بین‌الملل خواست تا متهم فراری را دستگیر کرده و به ایران برگرداند.

 

منبع: روزنامه ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نامزد کلانتری اردشیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد

به گزارش خبرنگار مهر، تله موش شاخص ترین اثر آگاتا کریستی نویسنده انگلیسی داستان‌های جنایی و ادبیات کارآگاهی می‌باشد، این اثر برای اولین بار در ۲۵ نوامبر ۱۹۵۲ در لندن به روی صحنه رفت و از آن تاریخ تا زمان حاضر و در طول بیش از ۵۰ سال همیشه بر روی صحنه بوده است، این بار در رشت به روی صحنه می‌رود.

کارگردانی این اثر را «محمد پور جعفری» از کارگردانان خوشنام استان برعهده دارد که بیش از این آثار زیادی از جمله الیورتویست، عشق لرزه، حساب پرداخت نمیشه، یک عاشقانه آرام و… را به روی صحنه برده است.

این اثر اولین ترجمه مبینا علیجانی از هنرمندان گروه تئاتر چیستا می‌باشد.

اشکان نیک روش، عرفان اقبالی، فرزاد عبادتی، بهناز پارسا، نگین فلاح، پونه پور قربان، ارسلان حاجتی، رضا شاهرودی در این تئاتر به ایفای نقش خواهند پرداخت. آهنگسازی کار برعهده هومن خوش فطرت می‌باشد.

تله موش از تاریخ ۱۸ الی ۳۰ اردبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ در تماشاخانه نارون رشت به روی صحنه خواهد رفت.

کد خبر 6097231

دیگر خبرها

  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته! (فیلم)
  • ثبت ۷۸ موقوفه در کردستان
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم